  • 1. Data: 2004-04-01 11:27:34
    Temat: Lukas - kapitalizacja odsetek
    Od: "Mondzi" <v...@o...pl>

    Witam,

    Do osób mających konto w Lukasie: Czy bank dokonał Wam kapitalizacji odsetek,
    gdyż z tego co wiem robi to kwartalnie (na koniec marca), a na moim koncie
    odsetek wciąż nie ma (1.04. godz. 13.30)?

    M.

  • 2. Data: 2004-04-01 11:33:55
    Temat: Re: Lukas - kapitalizacja odsetek
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Do osób mających konto w Lukasie: Czy bank dokonał Wam kapitalizacji
    odsetek,

    Tak.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-04-01 12:04:18
    Od: "devcio" <d...@t...pl>

    A nie jest to czasem kwartalnie, ale od daty założenia konta?

    --
    ------------
    | devcio |

    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku
    to przelej ją na:
    77114020040000300224907057 lub
    50102055581111129345400064 lub
    73213000043001027768700001
    liczy się każdy grosz......

  • 4. Data: 2004-04-01 12:14:11
    Od: "BM" <s...@T...pl>

    > A nie jest to czasem kwartalnie, ale od daty założenia konta?

    Odpowiedź z banku, którą uzyskałem na podobne pytanie:

    "Kapitalizacja na rachunku bieżącym odbywa się kwartalnie (pod koniec marca,
    czerwca, września i grudnia)." Rzeczywiście, pierwszy raz miało to miejsce 2
    miesiące po założeniu konta (koniec września).

    U mnie odsetki naliczyli dziś koło 13:00.

    pozdr. BM

  • 5. Data: 2004-04-01 19:11:05
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    = = = (...ciach...) = = =

    a na moim koncie odsetek wciąż nie ma (1.04. godz. 13.30)?

    > M.
    =======
    Lukas musi "zmielc" tej samej nocy kredyty odnawialne, odsetki i "belkowe".
    Stad inercja :-(, ale nie martw sie: dostaniesz swoje :-).
    Pozdrawiam!
    PL

  • 6. Data: 2004-04-01 19:33:59
    Od: Maacek <m...@p...com>

    1 Apr 2004 13:27:34 +0200, na pl.biznes.banki, Mondzi napisał(a):

    Tak, ale aktualizowałem stan konta okolo 20.00. JB

  • 7. Data: 2004-04-03 10:20:52
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > Tak, ale aktualizowałem stan konta okolo 20.00. JB
    =========
    Emipirycznie: ZAWSZE odczekaj 48 h. Powinno byc OK!