  • 1. Data: 2004-10-04 14:45:24
    Temat: przelew do CHICAGO
    Od: "Smol@" <s...@o...pl>

    musze wplacic 42$ na konto w chicago gdzie najtaniej to zrobic (najmniejsza
    prowizja)????

  • 2. Data: 2004-10-05 10:54:11
    Temat: Re: przelew do CHICAGO
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Ja kiedys przelalem $800 na CITI w USA z Polski i CITI zabral ekstra 10 $.
    (Nie dosc ze placilem w Polsce za przelew to jeszcze tam)
    (cala operacja przelania potrwa oklo tygodnia)

    Patek

  • 3. Data: 2004-10-09 10:10:23
    Od: Ebay <l...@n...gazeta.pl>

    On 4 Oct 2004 16:45:24 +0200, Smol@ wrote:

    > musze wplacic 42$ na konto w chicago gdzie najtaniej to zrobic (najmniejsza
    > prowizja)????

    W PKO BP przelew do $2000 kosztuje 50zł.