  • 1. Data: 2004-10-04 13:25:02
    Temat: Przypomnieli sobie o mnie :(
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Ktos w mbanku przypomnial sobie o moim niesplaconym kredycie odnawialnym.
    Jak mi go przyznali to w umowie bylo napisane ze bede im wplacal 1350 zl
    miesiecznie. Niestety teraz mam duzo mniejsze dochody i moglbym wplacac
    maksymalnie 1120 zl co drugi miesiac pod warunkiem ze nie bede mial zadnych
    ekstra wydatkow.

    Nie bardzo wiem co mam robic w tej sytuacji?

    Lech Dubrowski

  • 2. Data: 2004-10-04 15:03:27
    Temat: Re: Przypomnieli sobie o mnie :(
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zadnych
    > ekstra wydatkow.
    >
    > Nie bardzo wiem co mam robic w tej sytuacji?

    Masz dwa wyjścia:
    - spłacić zadłużenie i zgodzić się na mnejszy limit.
    - częściej wpłacać i wypłacać pieniądze tak, aby uzyskać po stronie "Ma"
    wymagany obrót, bez zwiększenia rzeczywistych dochodów.

    T.

  • 3. Data: 2004-10-05 06:05:30
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    > Masz dwa wyjścia:
    > - spłacić zadłużenie i zgodzić się na mnejszy limit.
    > - częściej wpłacać i wypłacać pieniądze tak, aby uzyskać po stronie "Ma"
    > wymagany obrót, bez zwiększenia rzeczywistych dochodów.

    W mojej sytuacji realne jest tylko to drugie rozwiazanie

    L.

  • 4. Data: 2004-10-05 14:36:41
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    > W mojej sytuacji realne jest tylko to drugie rozwiazanie

    Ale tu się kryje drobny haczyk - powinieneś mieć działalność gospodarczą, bo
    tylko wtedy usprawiedliwone są dla banku liczne drobne przychody wpłacane
    gotówką na rachunek :)

    T.

  • 5. Data: 2004-10-05 15:53:40
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > bo
    > tylko wtedy usprawiedliwone są dla banku liczne drobne przychody wpłacane

    No bez jaj, a co to bank obchodzi. Wplaty to wplaty, nikt nikomu nie bedzie
    grzebal w zrodlach ich pochodzenia (oczywiscie do pewnej granicznej kwoty).
    Nie ma wiec takiego 'haczyka'.

    marekz

  • 6. Data: 2004-10-07 09:58:26
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bedzie
    > grzebal w zrodlach ich pochodzenia (oczywiscie do pewnej granicznej

    No cóż, ty do tego podchodzisz zdroworozsądkowo, a ja mam doświadczenia z
    przynajmniej dwóch banków, w których dopiero stwierdzenie, że nie zamierzam
    codziennie biegać do banku żeby wpłacić utarg, ale zrobię to raz na tydzień
    i wpłacę więcej na raz, poparte zaświadczeniem o wpisie do ewidencji,
    przekonały niedysponentki do uznania takich "okazjonalnych" wpływów za
    znaczące dla ustalenia limitu kredytu odnawialnego. Teraz jest już OK i
    każdy wpływ na konto "wchodzi do średniej" - nawet gdy przeleję kasę z konta
    małżonki na moje w tym samym oddziale banku :)

    T.