  • 11. Data: 2006-06-09 09:23:19
    Temat: Re: proszę o pomoc - potrącono mi $
    Od: "yapann" <y...@o...pe.el>

    Użytkownik "Dawidek ||gazeta pl"
    <c...@i...tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:e6a6kj$hp0

    > bank sie zaslanial tym
    > że nie wiedza kto i kiedy zliwkiduje rachuenk a system im tego nie
    > pokazuje
    > no bo skad mialby czerpac wiedzie.

    a jeśli pani w okienku może 'ręcznie' zajrzeć do systemu i zobaczyć,
    kiedy ten przelew na stare konto przyszedł i wszystkie jego detale (a
    jest tak, bo przy mnie to robiła), to czyż nie oznacza to, że informacja
    (mimo iż nie jst dostępna dla nowego systemu), to jest dostępna dla
    banku - i czy w związku z tym nie mogłabym się odwołać od konsekwencji
    na mocy faktu, iż bank wiedział - tylko rozwiązanie informatyczne jekie
    zastosowali uniemożliwiło dokonanie transakcji, ze szkodą dla
    użytkownika? ..

    --
    ya

  • 12. Data: 2006-06-10 20:26:00
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pe.el> napisał w wiadomości
> [...]
    > bank wiedział - tylko rozwiązanie informatyczne jekie zastosowali
    > uniemożliwiło dokonanie transakcji, ze szkodą dla użytkownika? ..

    Sorry ale jeśli user mówi : przelejcie tyle $$$ na ten numer konta, poprzez
    sieć SWIFT to poczytaj w warunkach realizacji zlecenia że za takie ała to
    nikt oprócz usera podającego numer konta nie odpowiada.
    A pani która "ogląda dwa systemy" ?? to może jedynie pooglądać bo ZTCW jak
    nr konta jest zły a kasa idzie zza granicy to "odbija" i koniec nie ma że
    boli.

    Fantazjować co keidy mógłby można ale rzeczywistość zweryfikowała że owszem
    Bank docelowy wiedział, że nadałaś przelew na tyle i tyle $$ w takim dniu w
    takim tytułem ale co z tego jeśli numer konta na jaki miało zostać
    zaksięgowane
    już nie istnieje ?
    Zawisnąć w próżni i czekać na kontakt strony wysyłającej ?
    Toż to rozwiązanie rodem ze średniowiecza :))

    Pzdr
    Dawidek