  • 1. Data: 2005-08-08 21:18:54
    Temat: Zdolnosc kredytowa wyliczana u posrednikow
    Od: kai <k...@s...mj12.eu.org>

    Hello,
    OpenFinance wyliczyl mi zdolnosc kredytowa na X, w banku B. Kiedy zas
    zadzwonilem do banku B i spytalem o swoja zdolnosc kredytowa, ich
    konsultant wyliczyl ja na mniej wiecej 70% X. Komu wierzyc? czy
    OpenFinance rzeczywiscie ma takie mozliwosci negocjacji z bankami, czy
    wyliczaja zdolnosc hurraoptymistycznie zeby probowac brac kredyty, a nuz
    sie uda wcisnac jakis kredyt i da rade sciagnac prowizje?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-09 13:44:56
    Temat: Re: Zdolnosc kredytowa wyliczana u posrednikow
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Komu wierzyc?

    odejmij od kwoty banku jakies 30% i wedlug mnie na te kwote mozesz realnie
    liczyc :]

    --
    www.kredyt.org.pl