  • 1. Data: 2005-08-08 22:00:10
    Temat: Grecja/Polska - przelew
    Od: "Elfka z Lasu Magów" <k...@i...pl>

    witam,
    jak mogę zrobić przelew, bezpośrednio (np. net) i bez znacznych kosztów ze
    złotówek/euro na konto kogoś w Grecji i odwrotnie, i jak może to zrobić ta
    osoba chcąc przesłać pieniądze z Grecji do mnie albo w euro albo w
    złotówkach? Mam ROR w BPH i chciałabym ominąć Western Union itp bo nie mam
    na to czasu. Jest jakaś taka opłacalna opcja? Pracownicy banku BPH nie mogli
    zrozumieć o co mi chodzi...

    Pozdrawiam. Elfka

  • 2. Data: 2005-08-09 06:59:00
    Temat: Re: Grecja/Polska - przelew
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Tue, 9 Aug 2005 00:00:10 +0200, Elfka z Lasu Magów napisał(a):

    > Pracownicy banku BPH nie mogli zrozumieć o co mi chodzi...

    BEPEHAHAHA

    A tak na poważnie, to tanio to się chyba jeszcze nie da.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 3. Data: 2005-08-09 10:40:18
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > złotówek/euro na konto kogoś w Grecji i odwrotnie, i jak może to zrobić ta
    > osoba chcąc przesłać pieniądze z Grecji do mnie albo w euro albo w

    Jezeli ma być to przelew na konto to możesz złożyc zlecenie przelewu
    zagranicznego. Jezeli nie masz konta w EUR to zostanie obciążone konto w PLN
    po kursie sprzedaży banku. Po 2 dniach kasa powinna byc w Grecji.
    W drugą stronę analogicznie.

    > złotówkach? Mam ROR w BPH i chciałabym ominąć Western Union itp bo nie
    > mam na to czasu. Jest jakaś taka opłacalna opcja?

    Nie masz czasu na WU??? Przecież tylko sie wypelnia jeden druczek i po 15
    min kasa jest do odebrania. Aczkolwiek usługa nie jest tania
    W BPH przelew zagraniczny też do tanich nie nalezy - zlożony w
    Oddziale -70zł , złożony w Sez@mie - 65zł
    Opłacalna opcja?? Albo Multibank albo Kredyt Bank
    Tu masz zestawienie kosztów różnych banków
    http://e-platnosci.23.pl/przelewy_zagraniczne.htm

    Pracownicy banku BPH nie mogli
    > zrozumieć o co mi chodzi...

    ?????