  • 1. Data: 2002-02-26 15:50:14
    Temat: problemy z logowaniem do konta w mBanku
    Od: "Bart" <k...@i...pl>

    Mam problemy z logowaniem się do swojego konta. Pracuję pod win XP, IE 6.0
    pl(właczone przyjmowanienie cookies). Po wpisaniu numeru i hasła, pojawia
    się biały ekran, nie pojawia się komunikat o błędzie (sądząc po treści paska
    adresu trwa weryfikacja), ale nic się nie dzieje. Prawdopodobnie istnieje
    konflikt z jakimś zainstalowanym programem, na liście dyskusyjnej ktoś mi
    napisał ,że być może chodzi o flasha, ale nie wyjaśnił co nalezy zrobić.
    Proszę pilnie o jakieś sugestie, jak mam sobie poradzić z tym problemem.
    ps. doinstalowałem oststanio skrypty java, ale to też nie pomogło.

    pozdrawiam
    Bartosz

    ewentualnie prosze o maila do mBanku, próbowałem wysłać z ich strony ale nie
    działa.

  • 2. Data: 2002-02-26 16:50:46
    Temat: Re: problemy z logowaniem do konta w mBanku
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bart" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > pozdrawiam
    > Bartosz
    >
    > ewentualnie prosze o maila do mBanku, próbowałem wysłać z ich strony ale

    OK. Wysłałem Twój tekst do mBanku mailem z ich strony WWW. POdałem adres
    zwrotny k...@i...pl. Nie znałem Twojego nazwiska i telefonu więc
    wpisałem:
    Bartosz Kundzik
    te. 777 :)))
    Mam nadzieje, że się nie pogniewasz nazwiskiem i wybaczysz mi nr telefonu -w
    końcu chodzi o zwrotny mail na Twoją skrzynkę.]
    Pozdrawiam Wall.

  • 3. Data: 2002-02-26 19:05:55
    Od: "Bart" <k...@i...pl>

> [...]
    > Pozdrawiam Wall.
    >
    > Dzięki, czekam na odzew z ich strony mam nadzieję, że potraktują maila
    poważnie( mimo błednego nazwiska, nie mówiąc o tel.), ja nadal nie mogę nic
    wysłac z ich strony.
    > pozdrawiam
    Bartosz