  • 1. Data: 2002-02-26 14:54:24
    Temat: Jak dlugo?
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

    Jak dlugo trzeba czekac na potwierdzenie otwarcia rachunku w mBanku po
    wypelnieniu formularza na WWW??? Wypelnilem przed 12 i ciasza, a jutro nie
    bede mial czasu na rozmowy z mBankiem.

  • 2. Data: 2002-02-26 14:57:27
    Temat: Re: Jak dlugo?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Marcin wrote:

    > Jak dlugo trzeba czekac na potwierdzenie otwarcia rachunku w mBanku po
    > wypelnieniu formularza na WWW??? Wypelnilem przed 12 i ciasza, a jutro nie
    > bede mial czasu na rozmowy z mBankiem.

    nie goraczkuj sie, zadzwonia pewnie za pare dni...

  • 3. Data: 2002-02-26 15:20:25
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

    > nie goraczkuj sie, zadzwonia pewnie za pare dni...

    To nie dobrze :(
    w marmurze ma sie od reki.

  • 4. Data: 2002-02-26 15:24:48
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 26, 2002 at 04:20:25PM +0100, Marcin wrote:

    > nie

    > To nie dobrze :(
    > w marmurze ma sie od reki.

    To dlaczego sie decydujesz na konto w banku wirtualnym? Wiesz ile
    czasu beda szly do Ciebie papiery (umowa) a potem karty?

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-02-26 16:36:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    trzeba bylo przez infolinie :)

  • 6. Data: 2002-02-26 17:42:48
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

    > To dlaczego sie decydujesz na konto w banku wirtualnym? Wiesz ile
    > czasu beda szly do Ciebie papiery (umowa) a potem karty?

    Oto sie nie martwie, potrzebowalem szybko miec nr rachunku, nie myslalem ze
    to tak dlugo potrwa.

  • 7. Data: 2002-02-26 17:47:21
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Oto sie nie martwie, potrzebowalem szybko miec nr rachunku, nie myslalem
    ze
    > to tak dlugo potrwa.

    Zadzwoń do nich. Z reguły troche to przyspiesza.
    /sibek

  • 8. Data: 2002-02-26 17:56:58
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    sibek wrote:

    > Zadzwoń do nich. Z reguły troche to przyspiesza.

    potwierdzam, sam tak zrobilem po 2 dniach i okazalo sie
    ze mam juz otwarty rachunek, dostalem tez nr klienta i za pare minut
    mialem juz aktywne kanaly dostepu