  • 1. Data: 2002-02-26 16:01:38
    Temat: Banki inwestycyjne?
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Czy mamy w Polsce prawdziwe banki inwestycyjne? Czy Polski Bank Inwestycyjny do
    nich nalezy? Jakie sa inne, jesli sa? Nie chodzi mi tu o banki uniwersalne,
    ktore swiadcza takie uslugi.
    Dziekuje za odpowiedzi.
    Tommco

  • 2. Data: 2002-02-26 22:48:10
    Temat: Re: Banki inwestycyjne?
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    <t...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > Inwestycyjny do nich nalezy? Jakie sa inne, jesli sa? Nie chodzi mi
    > tu o banki uniwersalne, ktore swiadcza takie uslugi. Dziekuje za

    Ba, nie wiem o co dokładnie Ci chodzi ale takie BRE jest w znacznej
    mierze bankiem inwestycyjnym...

    --
    ( Marcin Kasperski | A reusable framework that is developed by itself will )
    ( http://www.mk.w.pl | probably not be very reusable. (Martin) )

  • 3. Data: 2002-02-27 07:51:23
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Wydaje mi się że zaliczyłabym tu np. BACA ( Bank Austria Creditanstaldt)
    ... ale po połączeniu z PBK mógł stracić swój inwestycyjny charakter
    ...Powiem szczerze że teraz nie wiem jak to u nich jest - ale nadal
    inwestują .. widziałąm ostatnio jakiś biurowiec budowanych przy ich
    współudziale ...