  • 1. Data: 2013-08-15 17:32:56
    Temat: problem z logowaniem GO i OF
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Od jakiegos czasu (być może nawet od czasu zmiany ich interfejsów) mam
    problem z zalogowaniem się do GO i OF tylko z jednej lokalizacji, gdzie mam
    internet radiowy 2Mbps, ze stałym zewnętrzym IP. Nie chce się do końca
    załadować ich strona logowania. I nie działa to chyba tylko na Firefoxie
    nawet w trybie safe (z wyłączonymi wszystkimi dodatkami), pod IE i chrome
    działa. Równiez gdy ustawię proxy tez działa. I problem jest tylko przy
    logowaniu, tzn mogę na chwilę włączyć iPlusa (a tam prawie nie ma zasiegu)
    zalogować się i uruchomić połączenie przez radiówkę i później wszytko działa
    przez tę radiówkę. Nie działa na obu interfejsach nowym kafelkowym i starym
    tradycyjnym. W IdeaBanku (może że nie wdrożyli kafelkowego) nie ma problemu.
    Czy ktoś wie o co tu może chodzić?

    --
    m7marek

  • 2. Data: 2013-08-19 00:11:40
    Temat: Re: problem z logowaniem GO i OF
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 15 Aug 2013 17:32:56 +0200, m7marek napisał(a):

    > Czy ktoś wie o co tu może chodzić?

    moze inne (niedobre) serwery dns'y?

    --
    jg

  • 3. Data: 2013-08-19 11:17:54
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jg" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
    > moze inne (niedobre) serwery dns'y?

    nie sądzę, bo na innych przeglądarkach działa,
    a i na firefoxie cos tam pobiera tylko nigdy to się nie kończy,
    ale sprawdze jak bedę w tamtej lokalizacji
    i dzieki za próbę pomocy