  • 1. Data: 2013-08-15 17:18:23
    Temat: czy OF nie przedłużają ważności kart debetowych?
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Miałem sobie kratę debetową Visa w openonline, która była ważna do 06/2013.
    Myslałem, że standardowo wysyłają, gdy kończy się termin ważności, a tu nic.
    Przez jakis czas po utracie ważności w systemie widniała jako kredytowa
    niebieska, czy jakoś tak, z tym nieważnym terminem, a teraz całkiem
    znikneła.
    Co prawda jej ostatnio nie używałem, ale to normalna procedura?
    Teraz nawet nie można zamówić nowej online, czyżby widzieli że mi już
    niepotrzebna?

    --
    m7marek

  • 2. Data: 2013-08-15 19:49:32
    Od: Paweł Hadam <h...@g...invalid>

    W dniu 2013-08-15 17:18, m7marek pisze:
> [...]
    > Co prawda jej ostatnio nie używałem, ale to normalna procedura?
    > Teraz nawet nie można zamówić nowej online, czyżby widzieli że mi już

    Miałem ten sam problem. Open przeszedł dość dawno temu na Mastercarda i
    nie wiedząc czemu nie wznawiają z automatu starych kart Visa (nie
    zmieniają domyślnie na MC) ani co gorsza nie przesyłają żadnej
    informacji na ten temat. Musisz zadzwonić na infolinię i zamówić sobie
    wznowienie - nowa karta to będzie MC. Z automatu nic nie zrobią sami.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2013-08-15 20:00:12
    Od: p...@p...com

    Dnia 15.08.2013 m7marek <m...@i...pl> napisał/a:
> [...]
    > Co prawda jej ostatnio nie używałem, ale to normalna procedura?
    > Teraz nawet nie można zamówić nowej online, czyżby widzieli że mi już

    Miałem podobnie, też mi się z debetowej zrobiła kredytowa, ale to chyba
    przy okazji "pokafelkowania" systemu. Na infolinii dowiedziałem się,
    że aby przysłali mi nową kartę potrzebna jest akceptacja nowej wersji
    umów. W wiadomościac od banku jest wiadomość "Umowy" z lutego (u mnie).
    Na końcu chyba był przycisk akceptacji.

    Najlepiej chyba by jednak było zadzwonić na infolinię.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2013-08-15 22:42:40
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    dzięki wam obu (Pawle i Jacku) za rozwikłanie zagadki,
    ale tak jak pisałem OF wiedziało lepiej, że już nie potrzebuję ich karty :)
    kolejnej MC z paypassem nie potrzebuję, w OF mam jeszcze konto tylko dla
    bumerangu.
    Choć dobrze pamiętać, bo i GO chyba nie akceptowałem tych nowych
    regulaminów, a te już kartę wolałbym mieć przedłużoną.

    --
    m7marek