  • 1. Data: 2013-08-16 09:02:05
    Temat: CitiPhone chce telePIN bez podania nr karty
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Pierwszy raz sie zetknąłem że CitiPhone chce od razu telefoniczny PIN
    bez pytania o nr karty. Zawsze to jakieś ułatwienie jak ktoś z mojego
    numeru służbowego zadzwoni - wystarczy że zgadnie PIN. Można to
    udogodnienie wyłączyć?

    WAM

  • 2. Data: 2013-08-16 23:08:35
    Temat: Re: CitiPhone chce telePIN bez podania nr karty
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    podales nr tel. sluzbowego w citi - kaz im go usunac, zostaw tylko
    prywatny wowczas ta dogodnosc zniknie bo system nie bedzie znal tego
    nr.

  • 3. Data: 2013-08-19 14:51:35
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 16 Aug 2013 23:08:35 +0200, sunwick <s...@W...op.pl>
    wrote:

    >podales nr tel. sluzbowego w citi - kaz im go usunac, zostaw tylko
    >prywatny wowczas ta dogodnosc zniknie bo system nie bedzie znal tego
    >nr.
    pbb ma jednak ogromna moc ;) Dzis dzwonilem z tego samego nr i tym
    razem pytalo o numer karty a zadnych żądań usuniecia nie zglosilem.

    WAM

  • 4. Data: 2013-08-19 16:31:43
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-08-19 14:51, WAM pisze:

    > pbb ma jednak ogromna moc ;) Dzis dzwonilem z tego samego nr i tym
    > razem pytalo o numer karty a zadnych żądań usuniecia nie zglosilem.

    Z jakiegoś powodu identyfikacja numeru się nie powiodła.
    Dziś dzwoniłem i o nr karty nie pytało - od razu PIN

    Sławek