  • 1. Data: 2009-06-04 14:36:14
    Temat: Wprowadzenie opłat za listę haseł jednorazowych - MultiBank
    Od: Łukasz <l...@g...com>

    Z systemu transakcyjnego:

    "Informujemy, że od 1 lipca 2009r. za zamówienie listy haseł
    jednorazowych będzie pobierana opłata.
    W zależności od sposobu zamówienia haseł jednorazowych opłata
    wyniesie:
    - 7zł w placówce MultiBanku
    - 5zł na multilinii lub w internetowym serwisie transakcyjnym

    Jednocześnie przypominamy o możliwości zmiany metody autoryzacji na
    bezpłatne kody SMS.
    Kody SMS umożliwiają wygodniejsze, bezpieczniejsze i znacznie szybsze
    zlecanie operacji w serwisie internetowym. Wystarczy zarejestrować w
    MultiBanku aktualny numer telefonu komórkowego, na który wysyłane będą
    kody. Już teraz aktywuj usługę w zakładce "Autoryzacja" lub zadzwoń na
    multilinię 0801 300 000/42 6300 000."

  • 2. Data: 2009-06-04 19:32:40
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 4 Cze, 16:36, Łukasz <l...@g...com> wrote:
> [...]
    > MultiBanku aktualny numer telefonu komórkowego, na który wysyłane będą
    > kody. Już teraz aktywuj usługę w zakładce "Autoryzacja" lub zadzwoń na

    Trzeba zrobic zapas list ;) 3 listy mi akurat starcza na 1,5 roku ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2009-06-04 19:47:13
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 04-06-2009 o 16:36:14 Łukasz <l...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > MultiBanku aktualny numer telefonu komórkowego, na który wysyłane będą
    > kody. Już teraz aktywuj usługę w zakładce "Autoryzacja" lub zadzwoń na

    Dobrze że jest chociaż alternatywa w postaci SMS-ów.

    --
    Scowron

  • 4. Data: 2009-06-04 20:28:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dobrze że jest chociaż alternatywa w postaci SMS-ów.

    Jak smsy też się zrobią płatne to chyba zacznę się denerwować tym co
    robi ten bank...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-06-04 20:31:33
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Scowron" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze że jest chociaż alternatywa w postaci SMS-ów.

    Pewnie.... "A mógł zabić" :-)

  • 6. Data: 2009-06-05 19:01:44
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 4 Cze, 21:32, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Trzeba zrobic zapas list ;) 3 listy mi akurat starcza na 1,5 roku ;)

    No, i zamowione do "pelna" ;-)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2009-06-05 21:34:04
    Temat: Re: Wprowadzenie oplat za liste hasel jednorazowych - MultiBank
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Rafal M"
    d.googlegroups.com

    > No, i zamowione do "pelna" ;-)

    Na ile Ci to starczy? :)

  • 8. Data: 2009-06-06 16:51:15
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Cze, 23:34, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > "Rafal M"news:74d9bcd2-d1b5-43d5-a4b3-0279dcc6f0ab@u10g2000
    vbd.googlegroups.com

    > Na ile Ci to starczy? :)

    Hmmm 250 hasel. Na pewno na minimum 2 lata. Jak wprowadza koszyk
    przelewow to duzo wiecej ponad 5* ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 9. Data: 2009-06-08 12:14:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 05 Jun 2009 23:34:04 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > "Rafal M"
    d.googlegroups.com

    > Na ile Ci to starczy? :)

    W zależności od sposobu wykorzystania konta może starczyć nawet i na
    wieki ;)

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-06-10 00:33:14
    Od: SM <s...@g...com>

    On 6 Cze, 18:51, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Hmmm 250 hasel. Na pewno na minimum 2 lata. Jak wprowadza koszyk
    > przelewow to duzo wiecej ponad 5* ;)
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal

    koszyk płatności podobno już jest. jeszcze nie testowałam.