  • 21. Data: 2004-01-25 15:14:08
    Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Oczywiście, że nie musi. Ale są jeszcze logi itp.

    Kafejka itp ?

    > Tyle, że to jest bez znaczenia, bo kasę dostaniesz z powrotem od banku i
    > ściganie złodzieja zupełnie nie będzie Cię obchodzić.

    To zawsze pocieszające :)

    > Może. Pewnie zależy od tego jak wykwalifikowany złodziej się trafi.
    > Uznałem
    > jednak, że Ty nie masz o tym pojęcia, więc do Ciebie dotarliby szybko :))

    Na pewno :) Ale pisałem, by wyeksponować problem. Nie w moich, tylko
    potencjalnych imiejętnościach problem. Kradzieżą numerów kart nie zajmuja
    sie amatorzy.
    I pozostane przy swoim. Z całym szacunkiem dla ubezpieczenia karty i
    potencjału Policji - wolałbym, żeby _jednak_ nikt nie miał danych mojej
    karty.

    --
    ______
    Pozdrowienia