  • 1. Data: 2005-09-21 08:26:39
    Temat: [prasa] Niechciane wyciagi z banku PKO BP
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,2925680.html

    Czy bank może być nadgorliwy? Nasza czytelniczka twierdzi, że tak. Mimo że
    prosiła o wyciągi z rachunku na koniec miesiąca, dostawała je po każdej
    operacji.

    Magdalena F. założyła konto w banku PKO BP na Wielopolu. Ponieważ prowadzi
    działalność gospodarczą, chciała, by wyciągi z rachunku przychodziły pod
    koniec miesiąca. Bank uznał jednak, że to za rzadko, i dostarczał je po
    każdej wpłacie lub wypłacie z konta. Nadgorliwość nie była bezinteresowna,
    bo za każdy spis operacji, dostarczony listownie do klienta, PKO BP pobiera
    2,40 zł.

    W ten sposób ściągnął z konta Magdaleny F. 200 zł.

    - Nie pomogła moja interwencja w banku. Chociaż zapewniono mnie, że sprawa
    będzie wyjaśniona, wciąż dostawałam dodatkowe wyciągi, a z mojego konta
    znikały pieniądze - mówi nasza czytelniczka.

    Skontaktowaliśmy się z bankiem. Najpierw usłyszeliśmy, że "widocznie
    klientka zażyczyła sobie dodatkowych wyciągów, bo PKO rzadko się myli".
    Dopiero po sprawdzeniu warunków umowy bank przyznał, że tym razem popełnił
    błąd, a winę ponosi pracownik, który wprowadził złe dane do systemu.
    Dostaliśmy też obietnicę, że Magdalena F. nie będzie już dostawała wyciągu
    po każdej wpłacie i wypłacie z konta.

    Sprawdziliśmy, wyciągi już nie przychodzą. Za to wciąż na koncie naszej
    czytelniczki nie ma nieprawnie zabranych 200 zł. Kiedy pieniądze wrócą na
    konto? Bank twierdzi, że dopiero pod koniec miesiąca.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Towarzysze! Gdybyśmy mieli walcownie blach cienkich
    to robilibyśmy najlepsze w świecie konserwy mięsne...ale nie mamy mięsa"
    przypisywane Władysławowi Gomułce

  • 2. Data: 2005-09-24 15:50:33
    Temat: Re: [prasa] Niechciane wyciagi z banku PKO BP
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 21 Sep 2005 10:26:39 +0200, w <t...@4...net>,
    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > Sprawdziliśmy, wyciągi już nie przychodzą. Za to wciąż na koncie naszej
    > czytelniczki nie ma nieprawnie zabranych 200 zł. Kiedy pieniądze wrócą na
    > konto? Bank twierdzi, że dopiero pod koniec miesiąca.

    Hmm, no i w czym problem? Tzn. o co w ogóle chodzi? :>

  • 3. Data: 2005-09-26 09:30:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 24 Sep 2005 17:50:33 +0200, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Hmm, no i w czym problem? Tzn. o co w ogóle chodzi? :>

    Trudno mi odpowiadać w imieniu właścicielki konta, ale podejrzewam, że
    chodzi jej o 200 zł.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ciężka praca jeszcze nikogo nie zabiła, ale po co ryzykować?"
    Edgar Bergen

  • 4. Data: 2005-09-26 15:50:00
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 26 Sep 2005 11:30:22 +0200, w <1...@4...net>,
    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > Trudno mi odpowiadać w imieniu właścicielki konta, ale podejrzewam, że
    > chodzi jej o 200 zł.

    Bank napisał, że odda za 4 dni. Nie może poczekać? ;)

  • 5. Data: 2005-09-27 08:02:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 26 Sep 2005 17:50:00 +0200, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Bank napisał, że odda za 4 dni. Nie może poczekać? ;)

    Z pewnością może, a nawet musi.
    Klient powinien być przygotowany na wszystko:

  • 6. Data: 2005-09-27 08:07:57
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    r...@a...net.pl wrote:

    > Hmm, no i w czym problem? Tzn. o co w ogóle chodzi? :>

    Pewnie o to, że jeśli prasa by się tym nie zajęła, to dalej by dostawała
    niechciane wyciągi za które musiałaby płacić?

    A skoro GW się pofatygowała w tej sprawie (co widać pomogło), to
    opublikowała artykuł mimo, że praktycznie sprawa jest załatwiona (forma
    zapłaty za przysługę).

    reik.