  • 1. Data: 2002-01-02 16:05:20
    Temat: pracownicy bankow i prowizje
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    witam
    ostatnio zastanawialem sie jak to wyglada w praktyce w innych bankach
    czyli czy pracownicy sa zwolnieni z oplat i prowizji
    a jezeli tak to jakich

    otoz pracuje w dosc duzym banku i jestem zwolniony w zasadzie z wiekszosci
    oplat
    jakie bank pobiera od klientow nie bedacych krewnymi banku

    hej pracownicy bankow, ktorzy czytacie grupe jak to u was wyglada ?

  • 2. Data: 2002-01-02 17:21:57
    Temat: Re: pracownicy bankow i prowizje
    Od: "news.tpi.pl" <k...@y...pl>

    W kolejnym dużym banku jest tak samo. Chodzi o były hb.

    --

    pozdrawiam
    k(r)iss

  • 3. Data: 2002-01-02 17:22:02
    Od: "Marek Woźnica" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakie bank pobiera od klientow nie bedacych krewnymi banku
    >
    > hej pracownicy bankow, ktorzy czytacie grupe jak to u was wyglada ?

    W JednymBardzoDużymBanku pracownicy nie mają żadnych preferencji :(((
    (chyba, że może BardzoWażniDyrektorzy...)

    Marek

  • 4. Data: 2002-01-02 17:57:37
    Temat: Odp: pracownicy bankow i prowizje
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakie bank pobiera od klientow nie bedacych krewnymi banku
    >
    > hej pracownicy bankow, ktorzy czytacie grupe jak to u was wyglada ?

    W jednym duzym banku, po polaczeniu jeszcze wiekszym, jest tak samo.
    Wszystkie krajowe operacje sa za fri

    dobek

  • 5. Data: 2002-01-02 19:21:01
    Od: Robert Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    Bob wrote:

    > witam
    > ostatnio zastanawialem sie jak to wyglada w praktyce w innych bankach
    > czyli czy pracownicy sa zwolnieni z oplat i prowizji
    > a jezeli tak to jakich

    W nowopołączonym dwukolorowym banku nie ma żadnych ulg.

    Robert

  • 6. Data: 2002-01-02 20:51:14
    Od: "Cytrynek" <c...@t...pl>

    w pewnym polskim banku pracownicy ponoszą wszystkie opłaty!

    --
    _Cytrynek_
    | inter arma, silent reges |

  • 7. Data: 2002-01-02 21:01:50
    Od: "Piotr" <m...@g...pl>

    Użytkownik Bob <b...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
    > witam
    > ostatnio zastanawialem sie jak to wyglada w praktyce w innych bankach
    > czyli czy pracownicy sa zwolnieni z oplat i prowizji

    W "moim" kolorowym plastikowo-szklanym banku nie ma żadnych preferencji dla
    pracowników. Kiedyś podobno były np. przy otrzymywaniu kart
    kredytowych....... ;)

  • 8. Data: 2002-01-02 22:16:36
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > W "moim" kolorowym plastikowo-szklanym banku nie ma żadnych preferencji
    dla
    > pracowników. Kiedyś podobno były np. przy otrzymywaniu kart
    > kredytowych....... ;)

    no to inni maja gorzej niz ja, w banku, w ktorym pracuje pracownicy, ktorzy
    zalozyli ror
    przed 1997 rokiem są zwolnieni z opłat, nie wszystkich, bo np. płacę
    prowizję
    za transakcje płatne w bankomacie (bankomaty niestety nie rozpoznają
    pracownikow)
    tak samo place za limit w koncie osobistym, reszta gratis

    ciekawe jest, ze po polaczeniu z innym bankiem pracownicy tego drugiego
    placa za wszystko i to slono
    niby wszyscy rowni, ale sa rowniejsi

  • 9. Data: 2002-01-02 22:18:38
    Od: "Piotr" <m...@g...pl>

    > ciekawe jest, ze po polaczeniu z innym bankiem pracownicy tego drugiego
    > placa za wszystko i to slono
    > niby wszyscy rowni, ale sa rowniejsi

    Jak Petrochemia połączyła się z CPN to pracownicy CPN też stracili na
    posiadanych akcjach......... Silniejszy może więcej......... Cóż......

  • 10. Data: 2002-01-03 16:17:16
    Od: <a...@p...onet.pl>

    W pewnym świeżym banku internetowo-placówkowym pracownicy musieli bulić jak za
    zboże nawet w trakcie fazy testowej (3 miesiące) w której udział "zalecany" był
    przez kierownictwo. Po zakończeniu fazy testowej, kto żyw (prawie) rzucił się
    do zamknięcia tam rachunku, ale w tym momencie powstały (na życzenie
    kierownictwa) listy społeczne pod tytułem: wykaz osób któe zamknęły (lub
    zamykają) konta. No i proces ucieczki z banku się ukrócił. Niektórzy płacą po
    dziś dzień, mimo że nic tam nie mają - bo na co komu tak mało funkcjonalne
    konto...

    szarim