  • 11. Data: 2002-01-03 16:41:17
    Temat: Re: pracownicy bankow i prowizje
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...
    > W pewnym świeżym banku internetowo-placówkowym pracownicy musieli bulić
    jak za
    > zboże

    a przykładowo to ile to było za posiadanie rachunku?

    Karol

  • 12. Data: 2002-01-03 22:01:46
    Od: "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl>

    W MoimDośćDużymBanku (4 kapitałowo na liście banków polskich) nie zauważyłem
    takich preferencji. Ale u nas to normale - pracownik to ostatnia...
    &^*^*^%@#$#@$%

    Pozdrawiam,

    --

    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
    l...@b...gnet.pl

  • 13. Data: 2002-01-03 23:05:11
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    no chyba że kartę kredytową dawali pracownikom za darmo (jak ktoś miał
    odpowiednie dochody)

    Grzes

  • 14. Data: 2002-01-04 18:57:14
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 3 Jan 2002 23:01:46 +0100, "Łukasz D?browski" <w...@k...pl>
    wrote:

    >W MoimDośćDużymBanku (4 kapitałowo na liście banków polskich) nie zauważyłem
    >takich preferencji. Ale u nas to normale - pracownik to ostatnia...
    >&^*^*^%@#$#@$%

    A tak wlasiciwe to czy takie preferencje dla pracownikow nie sa w
    sprzecznosci z jakims prawem ?
    IMO nie ale spotkalem sie tez z taka opinia.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 15. Data: 2002-01-04 22:01:30
    Od: "Cytrynek" <c...@t...pl>

    > A tak wlasiciwe to czy takie preferencje dla pracownikow nie sa w
    > sprzecznosci z jakims prawem ?

    Z tego cos sie orientuję, sprzeczne jest udzielanie kredytów z niższym, od
    normalnego, oprocentowaniem.
    Także kredyty udzielone wyższej kadrze kierowniczej są pod szczególnym
    nadzorem. ale to tak btw

    --
    _Cytrynek_
    | inter arma, silent reges |

  • 16. Data: 2002-01-05 19:16:12
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > no to inni maja gorzej niz ja, w banku, w ktorym pracuje pracownicy, ktorzy
    > zalozyli ror
    > przed 1997 rokiem są zwolnieni z opłat, nie wszystkich, bo np. płacę
    > prowizję
    > za transakcje płatne w bankomacie (bankomaty niestety nie rozpoznają
    > pracownikow)
    > tak samo place za limit w koncie osobistym, reszta gratis
    >
    > ciekawe jest, ze po polaczeniu z innym bankiem pracownicy tego drugiego
    > placa za wszystko i to slono
    > niby wszyscy rowni, ale sa rowniejsi

    Poczekaj, poczekaj przyjdzie ICBS i wszystko wyrówna :))))

  • 17. Data: 2002-01-05 19:51:39
    Temat: A W PEKAO SA : ............
    Od: <r...@p...onet.pl>

    A W PEKAO SA PRACOWNICY NIE PŁACĄ ANI ZŁOTÓWKI ZA NIC ( CO W KRAJU)

  • 18. Data: 2002-01-05 20:20:40
    Od: "Piotr" <m...@g...pl>

    > Poczekaj, poczekaj przyjdzie ICBS i wszystko wyrówna :))))

    Jakbyś zgadł.... bo już nadszedł :)))))))))))))

  • 19. Data: 2002-01-07 15:16:33
    Od: "ciuSma" <c...@k...net.pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > czyli czy pracownicy sa zwolnieni z oplat i prowizji

    U mnie nawet byli pracownicy sa zwolnienie z wiekszosci opłat i prowizji
    krajowych.
    O ile jeszcze emerytów z takim zwolnieniem potrafie sobie wyobrazic to osobe
    ktora zostala wyrzucona z pracy np dyscyplinarnie juz nie.

    Ale ja tez kiedys bede bylym pracownikiem wiec nie narzekam.

    ciuSma