  • 1. Data: 2002-01-02 13:58:01
    Temat: Wpłata do mBanku
    Od: "marek" <h...@p...fm>

    Za pewne ten temat był już poruszany, jeśli to prawda to z góry przepraszam,
    ale właśnie wróciłem z godzinnego spaceru w poszukiwaniu banku o najniższej
    prowizji za wpłatę do innego banku, dla osób nie posiadających u nich konta.
    Znalazłem w końcu Kredyt Bank, gdzie zabrali mi "jedynie" 7 PLN za wpłatę do
    mBanku (w Millenium min. 30PLN, a w PKO SA 25PLN !!! - paranoja!!!), ale za
    to stałem 40 minut w kolejce, gdyz przede mną były dwie osoby!

    Stąd moje pytania:
    - Czy w innych klonach BRE (np. Multibanku) tez się płaci prowizję za wpłaty
    do mBanku?
    - Jaki "realny" bank ma najniższą prowizję za wpłaty do innych banków dla
    osób nie posiadających u nich konta (wiem że, w polsatowym invest banku jest
    to min. 5 PLN i 0,5%)?
    - Może lepszym rozwiązaniem byłoby założenie konta w byle jakim banku aby
    uniknąć prowizji? Jaki "realny" bank udostępnia konto za pół darmo, nie
    wymaga regularnych wpłat, nie pobiera opłat za wpłaty na własne konto oraz
    ma niską prowizję za przelewy do innych banków? Zaznaczam, iż gotówkę do
    mBanku wpłacam średnio raz na kwartał ;)

    Dziękuję z góry za wszelkie sugestie

    Marek B.

  • 2. Data: 2002-01-02 13:59:59
    Temat: Re: Wpłata do mBanku
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    >wróciłem z godzinnego spaceru w poszukiwaniu banku o
    >najniższej prowizji za wpłatę do innego banku

    a musi byc bank? moze poczta...

  • 3. Data: 2002-01-02 14:03:12
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 02, 2002 at 02:58:01PM +0100, marek wrote:

> [...]
    > ma niską prowizję za przelewy do innych banków? Zaznaczam, iż gotówkę do
    > mBanku wpłacam średnio raz na kwartał ;)

    Konto lokacyjne w RB. Kazda z wymienionych pozycji kosztuje w nim
    rowno 0zl.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-01-02 14:10:19
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marek" <h...@p...fm> napisał w
    wiadomości

    > - Może lepszym rozwiązaniem byłoby założenie
    konta w byle jakim banku aby
    > uniknąć prowizji?

    To najlepsze rozwiazanie

    > Jaki "realny" bank

    Pewnie sie Panu o "marmurek" rozchodzi :-)) ?

> [...]
    > ma niską prowizję za przelewy do innych banków?
    Zaznaczam, iż gotówkę do
    > mBanku wpłacam średnio raz na kwartał ;)

    http://www.faq4pbb.prv.pl/
    pkt.1.Jak wpłacać bez prowizji do mBanku i
    Inteligo?

    także na stronie
    www.ebanki.pl

    Sark

  • 5. Data: 2002-01-02 14:19:16
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > także na stronie
    > www.ebanki.pl

    a dokładnie
    http://www.ebanki.pl/artykuly/konta_polecane.html
    ROR-y z darmowymi przelewami (0 zł prowizji)
    ROR-y z darmowym prowadzeniem (0 zł na miesiąc)

    Sark

  • 6. Data: 2002-01-02 14:20:20
    Od: "snake" <s...@p...fm>

> [...]
    > ma niską prowizję za przelewy do innych banków? Zaznaczam, iż gotówkę do
    > mBanku wpłacam średnio raz na kwartał ;)

    Słyszałem że w tzw. dużym BRE nie można wpłacać gotówki do mBanku ale mozna
    zakładać eMax - lokaty (tak było przynajmniej do końca grudnia 01), a więc
    można np założyć taką lokatę gotówką w BRE a potem ja rozwiązać (tylko
    trzeba mieć min. 1000 zł)
    Łukasz

  • 7. Data: 2002-01-02 14:36:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "marek" <h...@p...fm> writes:

    > - Jaki "realny" bank ma najniższą prowizję za wpłaty do innych banków dla
    > osób nie posiadających u nich konta (wiem że, w polsatowym invest banku jest
    > to min. 5 PLN i 0,5%)?

    W PKO BP SA jest 0.5% min 4.50, na poczcie to "min" jest chyba jeszcze
    mniejsze...

    MJ

  • 8. Data: 2002-01-02 14:38:27
    Od: <l...@M...net>

> [...]
    >
    > Dziękuję z góry za wszelkie sugestie
    >
    > Marek B.
    >
    > Jeżeli pracujesz na "umowę o pracę" to najlepiej, jeżeli twój pracodawca
    będzie Ci całe lub nawet drobną część miesięcznych zarobków przelewał do m-
    banku.Możesz nawet 1/4 pensji kierować do jednego banku, a 3/4 do innego.
    Ty nic za to nie płacisz tylko pracodawca.
    A wybierasz z bankodziury za darmo.
    Po to właśnie m.in. stworzono w "cyberkosmosie" e-banki (żeby było korzystniej
    niż w marmurkach).

  • 9. Data: 2002-01-02 14:45:27
    Od: "Beri" <p...@p...wsb.poznan.pl>

    w banku spółdzielczym przelew kosztuje 2 zl do 400złotych

  • 10. Data: 2002-01-02 15:43:08
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a h...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    .

> [...]
    > własne konto oraz ma niską prowizję za przelewy do innych banków?
    > Zaznaczam, iż gotówkę do mBanku wpłacam średnio raz na kwartał ;)

    Z tego co ja się ostatnio orientowałem to:
    Lukas Bank
    LGnet
    i dziś wyczytałem że BZWBK ma przelewy online na predefiniowane konta
    (konto24) bez tokena - 0,5zł za przelew.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
    a każdy geniusz dzieckiem." Artur Schopenhauer