  • 1. Data: 2004-04-19 13:34:33
    Temat: pożyczki gotówkowe (np. provident) - zbieram info
    Od: "ciekawski" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Poszukuję informacji o funkcjonowaniu firm takich jak Provident, czyli
    udzielających pożyczek gotówkowych, a nie będących bankami.
    Zależy mi na konkretnych informacjach finansowych i prawnych o firmach i ich
    ofercie, a nie na subiektywnych opiniach.

    Czy znacie jakieś źródła gdzie mógłbym takie info o polskim rynku znaleźć?

    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2004-04-19 14:34:22
    Temat: Re: pożyczki gotówkowe (np. provident) - zbieram info
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "ciekawski" napisał w wiadomości m. in.:

> [...]
    ich
    > ofercie, a nie na subiektywnych opiniach.

    Do czego te informacje są Ci potrzebne?
    AG