  • 1. Data: 2005-06-23 17:30:34
    Temat: pożyczka hipoteczna gdzie ?
    Od: "waldi" <j...@p...onet.pl>

    szukam oferty pożyczki hipotecznej

    kwota 85.000

    okres kredytowania - 15 lat

    waluta CHF

    wartośc zabezpieczenia: 250 000 - 300 000

    chcę uniknąć wyceny a mieć tylko inspekcję

    jaki bank ma najkorzystniejszą ofertę

    pzdr

  • 2. Data: 2005-06-23 18:23:30
    Temat: Re: pożyczka hipoteczna gdzie ?
    Od: "Helmar" <m...@p...fm>

    Użytkownik "waldi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > waluta CHF
    >
    > wartośc zabezpieczenia: 250 000 - 300 000
    >
    > chcę uniknąć wyceny a mieć tylko inspekcję

    pożyczka 85000zł
    wartość nieruchomości 300000
    okres kredytowania 15lat
    Waluta CHF
    rata 263,15 CHF
    GEMoney Bank
    zero innych kosztów
    wycena wewnetrzna na podstawie foto
    jesli się nie da wycenić wewnetrznie bank zleca wycenę zewnetrzną i płaci za
    nią

  • 3. Data: 2005-06-23 18:35:58
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > GEMoney Bank

    Klienci, którzy do końca sierpnia 2005 roku złożą wniosek o kredyt, nie
    zapłacą odsetek od 10% kwoty kredytu.

    tutaj możesz umówić się z doradcą:
    http://www.kredyt.org.pl/gebm/0/1/

    pozdro

  • 4. Data: 2005-06-23 18:37:09
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > tutaj możesz umówić się z doradcą:
    > http://www.kredyt.org.pl/gebm/0/1/

    sorki miało być to:
    http://www.kredyt.org.pl/gebm/56/

  • 5. Data: 2005-06-23 20:42:35
    Od: "Helmar" <m...@p...fm>

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Klienci, którzy do końca sierpnia 2005 roku złożą wniosek o kredyt, nie
    > zapłacą odsetek od 10% kwoty kredytu.

    no własnie ta rata to jest promocyjna