  • 1. Data: 2005-06-23 12:07:24
    Temat: Po co są kursy walut na stronach banków?
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Hej
    Po co są kursy walut na stronach banków?
    I czy one są dla kogoś wiążące?
    Dlaczego pytam? Bo z wyciągu jaki otrzymałem wynika,
    że bank przeliczył ratę i odsetki wg innego kursu dewiz
    niż jest podany na stronie www. Różnica wynosi 4 grosze
    na 1 CHF, czyli wcale nie tak mało. Po co są kursy na
    stronie, skoro i tak przeliczają wg nie wiadomo czego?

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 2. Data: 2005-06-23 12:10:38
    Temat: Re: Po co są kursy walut na stronach banków?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Po co są kursy na
    > stronie, skoro i tak przeliczają wg nie wiadomo czego?

    Przeliczają tak jak masz w umowie, którą oczywiście przeczytałeś przed
    podpisaniem :-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-06-23 12:26:22
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d9e92f$is9$...@n...onet.pl, Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > Przeliczają tak jak masz w umowie, którą oczywiście przeczytałeś przed
    > podpisaniem :-)))

    Przeliczają wg własnego kursu sprzedaży dewiz.
    I właśnie ten kurs podobno jest na stronie.
    No chyba że banki mają kilka różnych kursów
    sprzedaży dewiz w danym dniu. Jeśli zmieniają
    te kursy co godzinę - gdzie mogę je wszystkie
    sprawdzić? W tym banku podają tylko jeden kurs
    dziennie z godziny 8:00 rano.

    Pozdrawiam
    Miroo
    ps. Umowę przeczytałem. Ale skoro tak sugerujesz to
    chyba jeszcze do niej zajrzę.

  • 4. Data: 2005-06-23 12:32:47
    Od: "Paweł" <n...@k...ru>

    ale np inny jest kurs sprzedaży dewiz w gotówce (wyższy) czyli np gdy
    wyciągniesz CHF z bankomatu w Szwajcarii
    a inny sprzedaży dewiz bezgotówkowej

    no i pozostaje kwestia kilku kursów dziennie

  • 5. Data: 2005-06-23 12:54:40
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d9ea6k$s13$...@i...gazeta.pl, Paweł <n...@k...ru> wrote:
    > ale np inny jest kurs sprzedaży dewiz w gotówce (wyższy) czyli np gdy
    > wyciągniesz CHF z bankomatu w Szwajcarii
    > a inny sprzedaży dewiz bezgotówkowej

    Napisałem przecież "kurs dewiz"
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dewizy

    Nie chodzi o kurs waluty w formie pieniądza.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 6. Data: 2005-06-23 15:02:29
    Od: "SP9LWH" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
    > No chyba że banki mają kilka różnych kursów
    > sprzedaży dewiz w danym dniu. Jeśli zmieniają

    Np. w ING zmieniają co około 2 godziny
    Obejrzyj:
    http://www3.ing.pl/u235/template/fp,currency,quotati
    on.wm/category_id/1/navi/108769%3bjsessionid=4E45974
    6BB8094152DBCDA3BFD95F03D

    W PKO BP podobnie
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=waluty/zone=-1/sect
    ion=ogol

  • 7. Data: 2005-06-23 19:37:44
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Miroo <m...@r...o2.pl> wrote:

    > No chyba że banki mają kilka różnych kursów
    > sprzedaży dewiz w danym dniu. Jeśli zmieniają

    Sporo banków zmienia kurs przynajmniej kilka razy dziennie.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 8. Data: 2005-06-24 06:29:55
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d9eiuf$doc$...@n...onet.pl, SP9LWH <s...@s...pl> wrote:
> [...]
    > Obejrzyj:
    > http://www3.ing.pl/u235/template/fp,currency,quotati
    on.wm/category_id/1/navi/108769%3bjsessionid=4E45974

    Wiem o tym. I wszystkie te kursy są na www.
    A w banku, który mam na myśli nie ma:
    http://www.kredytbank.pl/kursy_walut

    Czy przy operacjach w tych bankach macie podaną godzinę?
    Bo w KB jest tylko data.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 9. Data: 2005-06-24 16:50:34
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Miroo <m...@r...o2.pl> wrote:

    > Czy przy operacjach w tych bankach macie podaną godzinę?

    Przy księgowaniu przelewów zagranicznych w Multibanku - mam zawsze podaną
    datę i godzinę księgowania.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based