  • 1. Data: 2005-06-23 16:08:48
    Temat: Utylizacja komputerów - twój złom nasz problem
    Od: "SCU" <s...@s...pl>

    Szanowni Państwo
    Śląskie Centrum Utylizacji - od ponad 1,5 roku zajmuje się złomowaniem
    elektroniki. Posiadamy niezbędne zezwolenia. Własny bezpłatny transport.
    Najniższe ceny w Polsce.
    Jeżeli Państwa firma posiada na stanie wycofany złom elektroniczny nasza
    firma w profesjonaly i szybki sposób uwolni Was od tegoż problemu.
    Zapraszamy do odwiedzenia naszej witryny, gdzie odnajdą Państwo dokładne
    informacje.
    www.scu.pl

    Śląskie Centrum Utylizacji
    Elektrorecycling
    ul. Asnyka 32
    40-696 Katowice
    tel/fax 032 202-27-34
    tel kom 0-508-294-199
    www.scu.pl
    s...@s...pl

  • 2. Data: 2005-06-23 16:16:26
    Temat: Re: Utylizacja komputerów - twój złom nasz problem
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SCU wrote:
    > Szanowni Państwo

    czy to się nazywa niezamówiona informacja handlowa?

  • 3. Data: 2005-06-23 16:27:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > czy to się nazywa niezamówiona informacja handlowa?
    Ale nie jest do "oznaczonego odbiorcy". NIemniej jednak jest to spam
    KJ

  • 4. Data: 2005-06-23 18:42:58
    Od: "Artur O." <d...@w...pl>

    Użytkownik "SCU" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > firma w profesjonaly i szybki sposób uwolni Was od tegoż problemu.
    > Zapraszamy do odwiedzenia naszej witryny, gdzie odnajdą Państwo dokładne

    To pierwszy spam ktory mi sie podoba !

  • 5. Data: 2005-06-24 11:55:04
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    SCU napisało:
    > Jeżeli Państwa firma posiada na stanie wycofany złom elektroniczny nasza
    > firma w profesjonaly i szybki sposób uwolni Was od tegoż problemu.

    [...]

    Lepiej stary sprzet komputerowy zutylizować samemu - przez Allegro.

    K.