  • Data: 2005-07-05 13:51:08
    Temat: potrzebuje wsparcia ;)
    Od: ErkA <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    Czy ktos z Was mial taka sytuacje: od 3 lat udokumentowane zrodla
    dochodu, nigdy nie bral kredytu, zdolnosc kredytowa ponad 300 000, chce
    wziac kredyt na 280 000 (w mille), pytanie jak to widza analitycy, BIK
    nie posiada zadnych informacji o kredytobiorcy, jedynie wyciagi z
    bankow, etc... kredyt pod hipoteke. Niestety dopoki nie doniose
    papierow zwiazanych z kupnem domu, to analityk nawet nie spojrzy w moj
    wniosek ;(, przez co nie wiem, czy otrzymam kredyt czy jednak nie.
    Myslicie, ze szanse na otrzymanie kredytu w ogole mam? KK brak, osoba
    samotna, bez zobowiazan ;).

    --
    pozdrawiam serdecznie rafi