  • 1. Data: 2002-04-15 19:48:06
    Temat: porada dla laika - pożyczka hipoteczna ...
    Od: DorotkaKa <k...@o...pl>

    Mam problem . Szukam najkorzystniejszej pożyczki hipotecznej pod zastaw
    mieszkania (mieszkanie wartosci wg. operatu szacunkowego 65 000 pln). Nie
    mam pojecia jak to zrobić, żeby jak najmniej stracić . Pomocy !!!!

  • 2. Data: 2002-04-16 00:37:59
    Temat: Re: porada dla laika - pożyczka hipoteczna ...
    Od: <e...@w...pl>

    > Mam problem . Szukam najkorzystniejszej pożyczki hipotecznej pod zastaw

    Niema czegos takiego jak pozyczka hipoteczna pod zastaw jest albo pozyczka
    hipoteczna albo pozyczka pod pod zastaw moze szukasz kredytu hipotecznego?
    ale to z kolei jeszcze inna beczka

    > mieszkania (mieszkanie wartosci wg. operatu szacunkowego 65 000 pln).
    Nie
    > mam pojecia jak to zrobić, żeby jak najmniej stracić . Pomocy !!!!

    Idz do banku przedstaw jakies dochody i wez sobie tze kredyt na hipoteke
    domu. Odradzam lombard albo firmy udzielajace pozyczek na 15% miesiecznie.

    Piotrek