  • 1. Data: 2003-06-16 14:25:27
    Temat: bos ma nowy serwis
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    no i narzekania klientów chyba ktoś w końcu wziął sobie do serca

    został utworzony nowy serwis www.bosbank.pl

    co prawda nie specjalnie mi się podoba, ale być może to uprzedzenie do firmy
    supermedia :)

    szkoda tylko, że nikt z banku nie zadał sobie trudu, aby przedstawić
    klientom rzeczywiście potrzebne informacje - np. tabelę opłat i prowizji :))

    no i szkoda, że informacja po angielsku aż tak obszerna :))
    może banku nie stać na tłumacza

    ciekawe jak działają formularze kontaktu z oddziałami

    skoro tabeli opłat i prowizji nie mogłem otrzymać w oddziale to ciekawe czy
    e-mailem dotrze :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-06-16 14:26:18
    Temat: Re: bos ma nowy serwis
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > no i narzekania klientów chyba ktoś w końcu wziął sobie do serca
    >
    > został utworzony nowy serwis www.bosbank.pl

    Ale w porownaniu z tym co bylo, to duzy krok do przodu :)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-06-16 14:30:07
    Temat: poprawka Re: bos ma nowy serwis
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > szkoda tylko, że nikt z banku nie zadał sobie trudu, aby przedstawić
    > klientom rzeczywiście potrzebne informacje - np. tabelę opłat i prowizji
    :))

    ups - przeprosiny się należą
    tabela opłat i prowizji jest i to na pierwszej stronie

    ale w PDFie :) - poza tym przy opisie rachunku nie ma odsyłacza co jest bez
    sensu

    --
    pozdrawiam
    plusz