  • 1. Data: 2003-06-16 13:23:35
    Temat: Karta na włoskie autostrady
    Od: t...@o...pl

    Witam,

    W niektórych punktach poboru opłat za autostrady we Włoszech można teoretycznie
    płacić kartą kredytową. CZy ktoś może to potwierdzić? A może ktooś próbował
    płacić Visą Electron, albo inna płaską kartą?

    Dzięki za odpowiedź

    Tom

  • 2. Data: 2003-06-16 14:11:37
    Temat: Re: Karta na włoskie autostrady
    Od: Rafał Ślubowski <s...@t...pl>

    W artykule <4...@n...onet.pl>
    t...@o...pl napisal(a):

    > Witam,
    >
    > W niektórych punktach poboru opłat za autostrady we Włoszech można teoretycznie
    > płacić kartą kredytową. CZy ktoś może to potwierdzić?

    Tak. MasterCard BOŚ-a. Trzy lata temu.

    --
    Rafał Ślubowski
    slubek[at]top.pl

  • 3. Data: 2003-06-16 14:40:38
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    t...@o...pl wrote:

> [...]
    > płacić kartą kredytową. CZy ktoś może to potwierdzić? A może ktooś próbował
    > płacić Visą Electron, albo inna płaską kartą?

    Ja placilem Mastro Zubra pare lat temu.

    --
    darek ciesla

  • 4. Data: 2003-06-16 15:03:51
    Od: t...@o...pl

    > Ja placilem Mastro Zubra pare lat temu.
    >
    > --
    > darek ciesla

    Rozumiem że to samoobsługa (PIN) a nie podpis na slipie?

  • 5. Data: 2003-06-16 16:51:56
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    t...@o...pl wrote:

    > Rozumiem że to samoobsługa (PIN) a nie podpis na slipie?

    PINu też nie woła. Wierzą w uczciwość ludzi:-)

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2003-06-17 05:33:09
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > PINu też nie woła. Wierzą w uczciwość ludzi:-)

    to samo mialem kiedys na autostradzie we Francji - zaadnego podpisu ani PIN
    ciekawe co by bylo jak bym chcial testowo zareklamowac transakcje ?

    --
    Matovy

  • 7. Data: 2003-06-17 08:30:17
    Od: Rafał Ślubowski <s...@t...pl>

    W artykule <3...@p...fm> Tomasz Staszewski napisal(a):

    > PINu też nie woła. Wierzą w uczciwość ludzi:-)

    Nie. Robią Ci zdjęcie w samochodzie z numerem rejestracyjnym.
    W dzień nie widać, ale nocą błyska flesz. :-)
    Jak chcesz reklamować, to próbuj ;-)

    PS. Ktoś już płacił KK mBanku za granicą? Jakieś wrażenia?
    Pozdrawiam,
    --
    Rafał Ślubowski
    slubek[at]top.pl

  • 8. Data: 2003-06-17 18:36:09
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Rafał Ślubowski wrote:

    > Nie. Robią Ci zdjęcie w samochodzie z numerem rejestracyjnym.
    > W dzień nie widać, ale nocą błyska flesz. :-)
    > Jak chcesz reklamować, to próbuj ;-)

    Ciekaw jestem jak wyglądałby spór w przypadku pożyczonego samochodu i
    kradzionej karty?:-)

    pzdr

    Tomek

  • 9. Data: 2003-06-18 08:21:35
    Od: Rafał Ślubowski <s...@t...pl>

    W artykule <3...@p...fm> Tomasz Staszewski napisal(a):

    > Ciekaw jestem jak wyglądałby spór w przypadku pożyczonego samochodu i
    > kradzionej karty?:-)

    Nie mam co prawda pewności, ale podejrzewam, że na zdjęciu jest również
    twarz delikwenta.

    A poza tym, jak ktoś zostawia karty w samochodzie... :-)

    --
    Rafał Ślubowski
    slubek[at]top.pl

  • 10. Data: 2003-06-19 18:37:58
    Od: Grzegorz <g...@w...pl>

    > W niektórych punktach poboru opłat za autostrady we Włoszech można
    > teoretycznie płacić kartą kredytową. CZy ktoś może to potwierdzić? A może
    > ktooś próbował płacić Visą Electron, albo inna płaską kartą?

    VC Lukasa i Shell z Pekao-sprawdzone w czasie długiego weekendu.
    He, he to jest lepsze niż bankomat (tylko trzeba wiedzieć, którą stroną
    włożyć ;. Nie trzeba pinu.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz