  • 1. Data: 2013-03-18 15:02:50
    Temat: polecenie zaplaty
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    witam czy jest jakis bank, w ktorego placowce moge ustanowic polecenia zaplaty dla:
    orange, upc i energii?
    pozdro

  • 2. Data: 2013-03-18 15:09:10
    Temat: Re: polecenie zaplaty
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 15:02:50 UTC+1 użytkownik mierzvoj napisał:
    > witam czy jest jakis bank, w ktorego placowce moge ustanowic polecenia zaplaty dla:

    > orange, upc i energii?
    Polecenie zapłaty nie ustanawiasz w banku tylko u usługodawców
    Czyli masz konto w banku który obsługuje poilecenia zapłaty(chyba już wszystkie banki
    + większość skoków) i w orange, upc i energi skłądasz odpowiednie formularze(można
    wysłać poczta) że maja sciągac nalezności za faktury poprzez PZ

  • 3. Data: 2013-03-18 15:29:06
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    > Polecenie zaplaty nie ustanawiasz w banku tylko u uslugodawców...

    no zasadniczo wiem, ale moze jakis bank wykona ten etap za mnie...pozdro

  • 4. Data: 2013-03-18 16:34:11
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    mierzvoj <m...@g...pl> writes:

    > no zasadniczo wiem, ale moze jakis bank wykona ten etap za mnie...pozdro
    Po pierwsze: Twój przedpiśca napisał nie do końca prawdę. (Ja
    np. robiłem tak, ze odrębnie zostawiałem w banku odcinek dla banku, a
    odrębnie u usługodawcy).

    Po drugie: do niedawna tak robił alior. Mam wrażenie, że w multi się
    dawało to zrobić z systemu transakcyjnego wręcz, ale teraz dostaję:

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    Prosimy spróbować ponownie.
    Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi
    Telefonicznej...
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---
    Więc nie sprawdzę.

    Chyba również dawało się w Citi.

    KJ

    Hoare's Law of Large Problems:
    Inside every large problem is a small problem struggling to get out.

  • 5. Data: 2013-03-18 21:00:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 16:34:11 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Po pierwsze: Twój przedpiśca napisał nie do końca prawdę.
    W którym miejscu?
    > (Ja
    >
    > np. robiłem tak, ze odrębnie zostawiałem w banku odcinek dla banku, a
    >
    > odrębnie u usługodawcy).

    A w jakim celu to dublowałeś
    Przecież wystarczy przesłać usługodawcy- po co jeszcze biegać do banku?

  • 6. Data: 2013-03-18 21:04:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > W którym miejscu?

    > A w jakim celu to dublowałeś
    > Przecież wystarczy przesłać usługodawcy- po co jeszcze biegać do banku?

    A po c...o usługodawca (pracownik usługodawcy) ma znać mój "bankowy" podpis?
    KJ

    A plethora of individuals with expertise in culinary techniques contaminate
    the potable concoction produced by steeping certain edible nutriments.

  • 7. Data: 2013-03-19 08:48:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 21:04:40 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > A po c...o usługodawca (pracownik usługodawcy) ma znać mój "bankowy" podpis?

    Tak myślałem. Paranoja;)
    Kasjerka w markecie tez ma Twój pełny nr karty na paragonie, date wazności może
    podejrzeć cvv również.
    Strach płacic kartą więc;)