  • 1. Data: 2013-03-18 15:14:17
    Temat: mBank rachunek z premią dla obecnych klientów
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    Promocja rachunek z premią dla obecnych klientów - tylko dla 1000 chętnych

    Czy komuś mbank już wypłacił obiecane 30zł za luty ?

    za dokonanie 15 transakcji po min 10zł wpływie z obcego konta na 2k ?

    Czytałem regulamin i powinno dotrzeć do 15 dnia kalendarzowego po miesiącu w
    którym spełniono warunki
    ja spełniłem, mbank nie.

    Piotr

  • 2. Data: 2013-03-18 15:45:45
    Temat: Re: mBank rachunek z premią dla obecnych klientów
    Od: Fredzia <r...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 15:14:17 UTC+1 użytkownik PiotrF napisał:
> [...]
    >

    > Czytałem regulamin i powinno dotrzeć do 15 dnia kalendarzowego po miesiącu w

    Nie wypłacił. Reklamacja zgłoszona.

  • 3. Data: 2013-03-18 15:46:19
    Od: Pablo <p...@g...com>

    > Czytałem regulamin i powinno dotrzeć do 15 dnia kalendarzowego po miesiącu w
    > którym spełniono warunki
    > ja spełniłem, mbank nie.

    zgadza sie, dzwonilem na mlinie,zlozona zostala reklamacja
    podobno system nie ktorym klientom z automatu nie wyplaca,tak jak mi

  • 4. Data: 2013-03-18 15:56:30
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2013-03-18 15:14, PiotrF pisze:

    > za dokonanie 15 transakcji po min 10zł wpływie z obcego konta na 2k ?

    a tam nie było jeszcze warunku płatności kartą za min 500zł?

    pzdr

  • 5. Data: 2013-03-18 17:02:09
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-03-18 15:56, Zyga pisze:

    > a tam nie było jeszcze warunku płatności kartą za min 500zł?

    Był, ale i tak nie wypłacili... w mbanku co promocja to wtopa... oni to
    potrafią! :)

  • 6. Data: 2013-03-18 20:00:04
    Od: Sneer <s...@n...mail>

> [...]
    >
    > Czytałem regulamin i powinno dotrzeć do 15 dnia kalendarzowego po miesiącu w

    Przed chwilą miła Pania na mLinii sprzedała mi info, że środki będą
    wypłacane jutro, t.j. 19 marca. Powodem jest podobno jakiś błąd w
    systemie, za który Pania przepraszała.

    Sneer

  • 7. Data: 2013-03-18 21:20:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Przed chwilą miła Pania na mLinii sprzedała mi info, że środki będą
    > wypłacane jutro, t.j. 19 marca. Powodem jest podobno jakiś błąd w
    > systemie, za który Pania przepraszała.
    >
    > Sneer

    ale wypłacili za 50 zł tym, którzy założyli konto biznes i zrobili
    przelew na ZUS ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2013-03-18 22:34:36
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2013-03-18 20:00, Sneer pisze:

    > Przed chwilą miła Pania na mLinii sprzedała mi info, że środki będą
    > wypłacane jutro, t.j. 19 marca. Powodem jest podobno jakiś błąd w
    > systemie, za który Pania przepraszała.

    Trochę szkoda, żadna lokata nie daje tyle co odsetki ustawowe,
    może zamiast składać te reklamacje o 30 zł trzeba było wstrzymać
    się chociaż do końca promocji :)

  • 9. Data: 2013-03-19 15:19:57
    Od: Sneer <s...@n...mail>

    W dniu 2013-03-18 22:34, MarcinF pisze:

    > Trochę szkoda, żadna lokata nie daje tyle co odsetki ustawowe,
    > może zamiast składać te reklamacje o 30 zł trzeba było wstrzymać
    > się chociaż do końca promocji :)

    Ehh.. myślałem i o tym, ale z promocji mogą się wykręcić. A i z
    odsetkami ustawowymi to różnie bywa.
    A każda reklamacja to dla nich koszty, ktoś to musi odebrać połączenie,
    pogadać chwilę, zapisać...

  • 10. Data: 2013-03-19 20:45:14
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Sneer" <s...@n...mail> napisał w wiadomości

    > Przed chwilą miła Pania na mLinii sprzedała mi info, że środki będą
    > wypłacane jutro, t.j. 19 marca. Powodem jest podobno jakiś błąd w
    > systemie, za który Pania przepraszała.
    >
    > Sneer

    19 marca ma się ku końcowi a premii jak nie było tak nie ma. Zdecydowanie
    dojrzewam do ostatecznej decyzji o calkowitym pożegnaniu z tym dziadowskim
    bankiem.

    Przemek