  • 1. Data: 2013-03-18 13:22:14
    Temat: CB w Realu
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Witam

    Swego czasu korzystałem z Cash Backu w REALu. Potem REAL zmienił
    terminale i nie było możliwości wypłacania gotówki więc zaprzestałem
    zaglądać do tego przybytku. Wie ktoś z Was może czy coś zmieniło się w
    materii CB w tym sklepie? Może przywrócili tą usługę bo nie wiem czy się
    fatygować ze swoją szarytką czy dać sobie spokój z tym sklepem? :)

  • 2. Data: 2013-03-18 13:44:20
    Temat: Re: CB w Realu
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 13:22:14 UTC+1 użytkownik SERG napisał:
> [...]

    > materii CB w tym sklepie? Może przywrócili tą usługę bo nie wiem czy się
    > fatygować ze swoją szarytką czy dać sobie spokój z tym sklepem? :)

    W Krakowie przywrocili CB w Realu

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2013-03-19 00:10:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SERG" 514706f5$0$26693$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    materii CB w tym sklepie? Może przywrócili tą
    > usługę bo nie wiem czy się fatygować ze swoją szarytką czy dać sobie spokój z tym

    Tak.

    W Białymstoku jest ciekawie. Chcę kupić 2 kartony wypasionego -- raczej
    nie można. Konsultacja telefoniczna daje efekt -- trzeba na 2 paragony...

    No i 2 razy po 200. :) I 2 razy po 20 w talonach.
    2 razy po sto kilkadziesiąt groszy szarytką plus
    2 razy talony na 2 dychy i 2 razy po 200 plnów keszbeku...

    CB realny bezproblemowo. :)
    Punkty, talony, keszbek, kilka transakcji naraz...

    -=-

    OT -- jeśli do tego dodać często pozostawiane złotówki w wózkach...

    I wszystko zazwyczaj tanie. Kurtki ze świńskiej skóry
    drogie -- 200 plnów za sztukę. Gdyby stosownie staniały,
    kupiłbym kilka sztuk, bo maja kaptury -- są i czarne
    (SS) i ciemnobrunatne (SA) a kaptury są dobre dla KKK,
    więc kurtki można uznać za ciekawe... ;)

    A jak nabyłem talony? Część za zakup żelu do prania.
    Jednego dnia kosztował ze 30, drugiego ze 38, a gdy
    zmusili mnie do zakupu za 100 plnów -- wymóg okołotalonowy,
    kosztował już około 28, tak że 3 nie dały 100 plnów
    i musiałem dokupić coś. :)

    -=-

    Ogólnie to ja ten real lubię. Krok do wpłatomatu i EuroBanku,
    duże parkingi, blisko i niemal zawsze po drodze... I łatwo
    umyć ręce.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-03-19 08:59:15
    Od: SERG <m...@p...fm>

    > Tak.

    > CB realny bezproblemowo. :)
    > Punkty, talony, keszbek, kilka transakcji naraz...

    Dzięki.
    Skoro w Krakowie i Białymstoku CB działa więc w przyszłym miesiącu
    spróbuje w Warszawie.
    Na ten miesiąc limit mam już wyrobiony :)

  • 5. Data: 2013-03-19 10:15:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SERG" 51481ad0$0$26691$6...@n...neostrada.pl

    > Skoro w Krakowie i Białymstoku CB działa więc w przyszłym miesiącu
    > spróbuje w Warszawie.
    > Na ten miesiąc limit mam już wyrobiony :)

    Załóż konto komuś ze znajomych, skoro Twego limitu Ci za mało.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-03-19 12:16:59
    Od: SERG <m...@p...fm>

    > Załóż konto komuś ze znajomych, skoro Twego limitu Ci za mało.

    Aż takim wyjadaczem wisienek nie jestem. Na razie czuje się nasycony
    tymi, które otrzymuje ze swojego konta. :)
    Czekam natomiast z niecierpliwością czy będzie pełne 50 zł za marzec po
    tych zmianach w Money Backu, którymi uraczyło nas Mille.

  • 7. Data: 2013-03-20 12:17:30
    Od: daniel <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 marca 2013 00:10:47 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > 2 razy talony na 2 dychy i 2 razy po 200 plnów keszbeku...

    O co chodzi z tymi talonami?

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-03-20 18:35:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "daniel" b...@g...co

    : O co chodzi z tymi talonami?

    Sygma dawała talony za korzystanie ze swej kredytówki.
    Dzięki za przypomnienie -- mam wypowiedzieć umowę. :)
    Może dzisiaj?...

    Tymi talonami można płacić w realu.
    Płaciłem talonami i szarytką, zarazem czyli
    pozbywałem się talonów i zarazem brałem keszbek.

    Zamiast za mleko zapłacić 21 pln z groszami -- płaciłem
    1 pln z groszami i 20 pln dopłacałem talonami.

    Jeszcze jeden talon na 10 pln mi pozostał -- z talonów
    chyba na 130 pln. No i mam keszbek paliwowy -- około
    60 pln. I kuferek włikendowy. Ponadto broszkę z sową
    i potrącenie około 25 pln na niechciane ubezpieczenia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-03-20 21:06:18
    Od: daniel <d...@g...com>

    W dniu środa, 20 marca 2013 18:35:22 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Zamiast za mleko zap?aci? 21 pln z groszami -- p?aci?em
    >
    > 1 pln z groszami i 20 pln dop?aca?em talonami.

    Dla mnie bomba :-)
    Jeśli gdzieś jeszcze można otrzymać te talony, dajcie proszę znać.

  • 10. Data: 2013-03-20 23:18:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "daniel" c...@g...co

    > 1 pln z groszami i 20 pln dop?aca?em talonami.

    : Dla mnie bomba :-)
    : Jeśli gdzieś jeszcze można otrzymać te talony, dajcie proszę znać.

    Raz za razem dają za coś talony. Jeśli talon ma wartość
    10 pln -- OK, ale co wówczas, gdy dają talony warte 100 pln? :)

    Za co dają? Różnie -- opisują to na stronie

    http://www.realfinanse.pl/

    i czasami przysyłają do domu papierowe reklamówki.

    -=-

    Trzeba uważać na ubezpieczenia -- są płatne i jest ich wiele.
    Jedne wyłączysz, inne zostanie...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'