  • 1. Data: 2013-03-18 09:03:05
    Temat: mBank - czeskibank? ;)
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Może to tylko u mnie - nie wiem...
    Wyciąg z konta, wybrałem okres który mnie interesował, potem operacje
    wychodzące, zapisz jako PDF, klik...

    VÝPIS Z ÚCTU ZA ZVOLENÉ OBDOBÍ
    Za období: 01.01.2013 - 28.02.2013
    Vyhotoveno: 18.03.2013
    Zpsob zasílání: elektronicky
    Typ úctu MBIZNES KONTO
    Mna úctu PLN
    Císlo úctu xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Procentní sazba na úctu 0,00%

    ... wszystkie nagłówki itd. też czeskie

    A na końcu

    Konecný zstatek: x,xx PLN
    Prosíme Vás o kontrolu uvedených údaj. V pípad jakýchkoliv nesrovnalostí nás
    kontaktujte.

    Niestety, to se ne vrati, bo po ponownym kliknięciu "Zatwierdź" już było tak
    jak zwykle :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2013-03-18 11:53:17
    Temat: Re: mBank - czeskibank? ;)
    Od: "Marek Kowalczyk (chess_m)" <m...@g...com>

    http://www.mbank.cz/

  • 3. Data: 2013-03-19 19:01:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marek Kowalczyk (chess_m) napisał(a) :

    > http://www.mbank.cz/

    Jacek miał niewiarygodne szczęście doświadczenia potwierdzenia
    teorii strun i bycia świadkiem zetknięcia się dwóch światów
    równoległych :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]