  • 1. Data: 2006-05-28 09:26:18
    Temat: poleccie jakis bank z e-kartą
    Od: "SzczEpan" <r...@t...pl>

    Witam

    szukam od kilku dni jakiegos banku który oprocz standardowej visy electron
    ma cos w swojej ofercie typu wirtualna karta do platnosci internetowych.
    Ta którą mialem w mbanku sie niesprawdzila , zawsze jakies problemy.
    Poleccie cos oprocz mbanku . Oczywiscie koszt obsługi konta jak najnizszy

    szczepan

  • 2. Data: 2006-05-28 09:44:04
    Temat: Re: poleccie jakis bank z e-kartą
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    SzczEpan napisał(a):

> [...]
    > Ta którą mialem w mbanku sie niesprawdzila , zawsze jakies problemy.
    > Poleccie cos oprocz mbanku . Oczywiscie koszt obsługi konta jak najnizszy

    ING Bank Śląski się kłania

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/34520

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-05-28 10:05:36
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    ja uzywam allekarty z bzwbk i nie mam problemów
    ani w sklepach ani w internecie w Polsce i poza

    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-05-28 10:57:56
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:e5bqbr$rdi$1@news.lublin.pl,
    niejaki(a): SzczEpan napisał(a):

> [...]
    > Ta którą mialem w mbanku sie niesprawdzila , zawsze jakies problemy.
    > Poleccie cos oprocz mbanku . Oczywiscie koszt obsługi konta jak najnizszy

    to ciekawe... ja swoja eKarte w mBanku uzywalem okragly rok, zarowno robiac
    zakupy w kraju jak i zagranica, i nigdy nie zdazyl mi sie jakikolwiek
    problem. uzywalbym dalej, gdyby nie dali mi kk;-)

    --
    cienislaw

  • 5. Data: 2006-05-28 12:02:43
    Od: "SzczEpan" <r...@t...pl>

> [...]
    > zakupy w kraju jak i zagranica, i nigdy nie zdazyl mi sie jakikolwiek
    > problem. uzywalbym dalej, gdyby nie dali mi kk;-

    mi w kilku sklepach trnsakcje odrzucalo ze niby nie VISA i wogole

    szczepan

  • 6. Data: 2006-05-28 12:07:59
    Od: "Mariusz \"Lesio\" Leśnikowski" <3...@p...fymy>

    SzczEpan napisał(a):
> [...]
    > Ta którą mialem w mbanku sie niesprawdzila , zawsze jakies problemy.
    > Poleccie cos oprocz mbanku . Oczywiscie koszt obsługi konta jak najnizszy

    Mam inteligo i jak narazie nie mialem zadnych problemow z placeniem za
    domene czy tez inne rzeczy w necie.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 7. Data: 2006-05-28 18:22:28
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:e5c3h3$5r0$1@news.lublin.pl,
    niejaki(a): SzczEpan napisał(a):

    > mi w kilku sklepach trnsakcje odrzucalo ze niby nie VISA i wogole

    z ciekawosci - podaj ktore.

    --
    cienislaw

  • 8. Data: 2006-05-28 19:40:46
    Od: "SzczEpan" <r...@t...pl>

    > z ciekawosci - podaj ktore.
    >
    > --
    np cdnow.com

  • 9. Data: 2006-05-28 20:02:51
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:e5cuen$2pp$1@news.lublin.pl,

    > np cdnow.com

    ciekawe, bo wg:
    http://e-platnosci.23.pl/banki/zakupy.htm

    eKarta jest akceptowana. pytanie - nie udalo ci sie dokonac zakupu, czy
    miales problemy z zakupem.

    --
    cienislaw

  • 10. Data: 2006-05-28 20:08:04