  • 1. Data: 2006-05-27 19:43:43
    Temat: Konto w Lukasie
    Od: Pr_79 <P...@p...fm>

    Witam,
    Przymierzam się do otwarcia konta w Lukas Banku.
    Ostatnio w Polityce byl jakis ranging banków i kont, w którym pokazali że
    Lukas ma najtańsze konto - i jakos to byla taka znacząca różnica ceny
    względem pozostałych...
    Az jakos temu nie wierze. Ale ciagną mnie tam darmowe przelewy.
    Ma ktoś z Was tam konto?
    Jakie wrazenia? Warto tam uderzac, czy szukac czegos innego...

    Pozdr
    pr

  • 2. Data: 2006-05-27 20:01:00
    Temat: Re: Konto w Lukasie
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "Pr_79" <P...@p...fm> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > Ma ktoś z Was tam konto?
    > Jakie wrazenia? Warto tam uderzac, czy szukac czegos innego...

    Ja mam ekonto Pro od 4 lat. Za przelewy nic nie płacę,
    a za konto czasami mi dorzucają 1 zł miesięcznie.
    Trzeba tylko spełnić kilka warunków:
    - średnie saldo miesięczne co najmniej 5000 zł
    (razem z lokatami)
    - regularne wpływy (chyba 2000 zł miesięcznie)
    - używać token
    - płacić kartą na conajmniej 300 zł miesięcznie.

    Witek

  • 3. Data: 2006-05-27 20:08:41
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > Ma ktoś z Was tam konto?
    > Jakie wrazenia? Warto tam uderzac, czy szukac czegos innego...

    Mam jakieś zwykłe od 8 lat, bezpłatne. Co dwa lata za kartę 10 zł.

    W sumie chciałem je zamknąć ale zawsze do czegoś się przydawało. Jedyna
    zaletą są bezpłatne przelewy i darmowe wpłaty w oddziałach.
    Z zalet nic wiecej. Ogólnie polecam mbank.

    Tomek

  • 4. Data: 2006-05-27 20:22:34
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Sat, 27 May 2006 21:43:43 +0200, Pr_79 napisał(a):

> [...]
    > Ma ktoś z Was tam konto?
    > Jakie wrazenia? Warto tam uderzac, czy szukac czegos innego...

    Mam od niedawna e-konto. W zasadzie nie można narzekać (no moze na mała
    ilość bezprowizyjnych bankomatow)

  • 5. Data: 2006-05-27 20:29:29
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zaletą są bezpłatne przelewy i darmowe wpłaty w oddziałach.
    > Z zalet nic wiecej. Ogólnie polecam mbank.

    A ja wolę Lukasa ze względu na większe bezpieczeństwo (token).
    Czułbym się trochę niepewnie, gdybym w mBanku zdefiniował konta
    instytucji, którym płacę co miesiąc rachunki i miał
    świadomość, że każdy, kto w jakiś sposób zdobędzie mój
    login i hasło, będzie mógł wysłać zawartość mojego konta
    np. do gazowni.

    Witek

  • 6. Data: 2006-05-27 21:03:30
    Od: Pr_79 <P...@p...fm>

    ale mbank juz kosi za przelewy...

    a jakie wady są?

    pr

  • 7. Data: 2006-05-28 06:36:23
    Od: "jonatan" <j...@w...gazeta.pl>

    Stefan wrote:

    > Mam od niedawna e-konto. W zasadzie nie można narzekać (no moze na
    > mała ilość bezprowizyjnych bankomatow)

    NIe, nie, nie. Nigdy więcej konta w mBanku! Przez kilka lat działali
    nawet dość sprawnie. Teraz postawili na szybki zysk kosztem klienta. Za
    same rozmowy telefoniczne z konsultantami mBanku zapłacisz sporo kasy a
    i tak niczego nie wyjaśnisz.

    --
    jonatan

  • 8. Data: 2006-05-28 08:27:46
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jonatan" <j...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nawet dość sprawnie. Teraz postawili na szybki zysk kosztem klienta. Za
    > same rozmowy telefoniczne z konsultantami mBanku zapłacisz sporo kasy a

    To fakt, przez tyle lat nie wprowadzili poczty wewnetrznej w systemie
    internetowym, i kazda drobnostke, chocby zmiane nr tel. trzeba dokonywac
    telefonicznie. W Lukasie lepiej, w przypadku trudnych sytuacji mozna isc do
    placowki i zalatwic(po prostu jest taniej). Samo porownanie oprocentowania
    konta pro w Lukasie i e-konta w m-Banku mowi samo za siebie:3% i 0,5%.
    Platne przelewy w mbanku dopelniaja obrazu calosci.
    W ogole cala ta grupa BRE stawia a szybki zysk, podobnie Multibank np. nie
    mozna miec lokat negocjowalnych, jezeli nie placi sie za drogie konto
    Aquarius itp.
    Duzym minusem Lukasa sa tylko konta w PLN, brak walutowych, ale to wlasciwie
    inny watek.

  • 9. Data: 2006-05-28 08:56:18
    Temat: Re: Re: Konto w Lukasie
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >- regularne wpływy (chyba 2000 zł miesięcznie)
    2000zl miesiecznie zeby dostac bonus za prowadzenie w wys. 1zl, jak sa
    wplywy mniejsze to oplata za prowadzenie wzrasta z 0zl do 1zl :)

    >- płacić kartą na conajmniej 300 zł miesięcznie.

    ja nic ta karta nie place i przy e.pro nie place niz za karte (przy
    wznowieniu skasowali tylko 10zl za 2 lata)

  • 10. Data: 2006-05-28 16:56:22
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 May 2006 21:43:43 +0200, Pr_79 napisał(a):

    > Jakie wrazenia? Warto tam uderzac, czy szukac czegos innego...

    Od kilku lat w nim jestem.
    Prawie zadowolony,tylko te kretynskie dlugie kolejki!!!!!
    Kilka Pan zalatwiajacych godzinami kredyty,koszmar.
    Albo ostatnie udogodnienie w Sosnowieckim oddziale osobne okienko dla
    wplacajacych kilkudziesiecio zlotowe raty.
    Ku...rka wodna a ja z kilkoma tysiacami wplaty stoje jak los 40 minut.