  • 1. Data: 2005-06-08 21:32:59
    Temat: Korzystanie z pośredników przy zawieraniu kredytu???
    Od: "BART" <b...@S...poczta.onet.pl>

    Mam pytanie do ludzi z branży. Czy korzystanie z pośrednictwa grup
    doradczych
    typu OpenFinance, Expander czy MoneyPoint przy kredycie walutowym na 300kpln
    ma sens? Czy negocjując warunki bezpośrenio z przedstawicielami banku ma się
    szanse na uzyskanie zauważalnie lepszych warunków od proponowanych przez
    ww grupy? Zakładam, że mam czas i odpowiednie zdolności negocjacyjne.
    Wiem, że mocno generalizuję temat, ale może rzeczywiście wystarczy jedna
    wizyta
    pośrednika i będę miał to z głowy... a może .... stracę spore pieniądze
    odpuszczjąc
    sobie trud pobiegania z tematem samemu....

    begin 666 BART.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM"05)4#0I&3CI
    "05)4#0I%
    M34%)3#M04D5&.TE.5$523D54.F)O8VEE<V% 4TM!4U5*5$5.3D%025,N<&]C
    M>G1A+F]N970N<&P-"E)%5CHR,# U,#8P.%0R,3,R-3E:#0I%3D0Z5D-!4D0-
    !"@``
    `
    end

  • 2. Data: 2005-06-08 21:49:52
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    BART wrote:
    > Mam pytanie do ludzi z branży. Czy korzystanie z pośrednictwa grup
    > doradczych
    > typu OpenFinance, Expander czy MoneyPoint przy kredycie walutowym na
    > 300kpln ma sens?

    Plotka głosi, że pośrednicy mają wyższe prowizje i niższe
    oprocentowanie. Banki też podchodzą łagodniej do zdolności kredytowej
    klientów.
    W Expanderze i Open Finance oferowany jest kredyt oszczędnościowy -
    połączenie kredytu z funduszem Scandia lub Natiowide, pozwalające na
    dalsze obniżenie odsetek od kredytu.

    Pamiętaj, że i tak powinno się złożyc wniosek kredytowy w przynajmniej
    dwóch bankach - któryś może go odrzucić.

    Powiedz, szkoda ci kilku godzin spędzonych u doradców kredytowych ?
    Każdy kredyt to indywidualny przypadek, nie ma tutaj normy - może sam
    wynegocjujesz lepiej, a może nie.

    życzę znalezienia najlepszego kredytu

    MichalL