  • 1. Data: 2005-06-09 20:38:02
    Temat: po kij są mkioski ...
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    Bylem dzis w mkiosku. Nie czytalem zadnych FAQów na ten temat, wiec z
    nadzieja, ze mkiosk to zywa mlinka pojechalem do M1 i zapragnalem:

    1. Zmienic dane osobowe zony (zmienila dowod i adres) - to sie udalo,
    chociaz "pan" w ogole nie sprawdzil zgodnosci dowodu i ksera dowodu.

    2. Wypowiedziec umowe kredytu, na co pan oznajmil, ze tylko "prawdziwa"
    mlinka moze przyjac taka dyspozycje.

    Po co wiec sa mkioski ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 2. Data: 2005-06-09 20:43:35
    Temat: Re: po kij są mkioski ...
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *KrzysiekPP* wrote in <news:MPG.1d12c70bcbd13c1298a014@news.tpi.pl> :

    > Po co wiec sa mkioski ?

    kanał sprzedaży usług?

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 3. Data: 2005-06-09 21:11:34
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    /ciach/
    > Po co wiec sa mkioski ?

    Jak powiada mój kolega :
    "..żeby pizgać sprzedaż .. " :)

  • 4. Data: 2005-06-09 21:31:40
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-06-09 KrzysiekPP napisał(a);

    > Po co wiec sa mkioski ?

    Jak jestem w centrum i mi sie spieszy/nie chce wracac do domu to moge
    skorzytsac z kiosku w empiku -- numer rachunku sprawdzic (tata ma
    niedaleko swoj bank :P), telefon doladowac czy cos :)

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 5. Data: 2005-06-10 19:09:25
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 9 Jun 2005 22:38:02 +0200, KrzysiekPP
    <k...@n...op.pl> wrote:

> [...]
    >chociaz "pan" w ogole nie sprawdzil zgodnosci dowodu i ksera dowodu.
    >
    >2. Wypowiedziec umowe kredytu, na co pan oznajmil, ze tylko "prawdziwa"

    Aby zmienic dane osobowe zony? ;)

    G.

    PS. Dzieki za info, wlasnie zmieniam dowod, nie wpadlbym na to, zeby
    zalatwic to w mkiosku

  • 6. Data: 2005-06-12 10:28:09
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    mKioski są po to, by wpłacać gotówkę do wpłatomatu i składać wnioski o
    konto, karty, kredyt itp bezpośrednio u pracownika mKiosku (pujdzie to
    szybciej niż przez net).