  • 1. Data: 2005-06-09 21:47:40
    Temat: Re: $$ Zarabiaj Pienišdze $$
    Od: "August" <z...@w...augustowski.org>

    W artykule news:d8adjf$n79$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz Radosław napisał:
    [...]

    please harvest me r...@w...pl free bulk mail database

    ;)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 2. Data: 2005-06-09 21:50:10
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Radosław wrote:
    > witam. mam do zaoferowania dla Państwa bezplatny program ktory umozliwi Państwu
    do zarabienia nawet do 1300zł miesiecznie a nawet wiecej. szukam chetnych gdyz on
    polega na tym ze im wiecej osob tym wieksza kasa. Jesli jest ktos zainteresowany
    prosze pisać
    > r...@w...pl

    o tak tak.
    pisać na

    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl
    r...@w...pl

    Nie, nikt nie jest zainteresowany.

  • 4. Data: 2005-06-18 08:43:58
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> skribis:

    >o tak tak.
    >pisać na
    >
    >r...@w...pl
    >r...@w...pl
    (...)

    Po co to zrobiles?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<