  • 1. Data: 2005-06-09 20:03:58
    Temat: [prasa] znów..
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    "Prawdopodobnie 250 tys. zł skradli sprawcy napadu na filię banku Pekao
    SA przy ul. Nastrojowej w Łodzi, do którego doszło w czwartek
    kilkanaście minut przed godz. 18

    Napastnicy sterroryzowali dwie pracownice placówki przedmiotem
    przypominającym broń i zabrali pieniądze zarówno z banku jak i
    znajdującego się obok bankomatu. Po napadzie sprawcy uciekli samochodem
    kierując się w stronę jednej z osiedlowych uliczek. Na miejscu policja
    zabezpiecza ślady."

    Zastanawia mnie tylko ta część z bankomatem...
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 2. Data: 2005-06-10 06:54:02
    Temat: Re: [prasa] znów..
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał w
    wiadomości
    > Zastanawia mnie tylko ta część z bankomatem...

    nie takie rzeczy sie czytalo :-)

  • 3. Data: 2005-06-10 07:04:40
    Od: _rais <r...@p...onet.pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Zastanawia mnie tylko ta część z bankomatem...

    Dlaczego ?

    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2005060
    7/REGION/106070092

    "190 tysięcy złotych padło w sobotę łupem złodzieja w centrum Lewina
    Brzeskiego - dowiedzieliśmy się wczoraj. Podszywając się pod pracownika
    serwisu bankowego, zuchwalec przez sklep odzieżowy dostał się do
    bankomatu Banku Zachodniego WBK. Nie budząc niczyich podejrzeń, wyjął
    pięć kaset pełnych pieniędzy i odjechał w siną dal. Policja sprawdza,
    skąd znał 12-cyfrowy kod do bankomatu i dlaczego nie zadziałał alarm"

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-06-10 08:40:08
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik _rais napisał:

> [...]
    > pięć kaset pełnych pieniędzy i odjechał w siną dal. Policja sprawdza,
    > skąd znał 12-cyfrowy kod do bankomatu i dlaczego nie zadziałał alarm"

    Moze jakis ciul zostawil fabryczny kod. Ale znajac zabezpieczenia
    bankomatow (szyfr i klucze do sejfu oraz kody do alarmu) to musial byc
    ktos z obslugi bankomatow lub wspolnik takiego kogos.

    Bartol