  • 1. Data: 2015-01-21 23:10:20
    Temat: po co sprzedałem swoje dane neobankowi
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Nie dawno zakładałem tam portfel depozytowy by założyć lokaty,
    nie zdążyłem na 3,8%, jedną założyłem na 3,7%,
    jutro chciałem drugą z tu już 3,6%.
    A niby reklamując lokaty 3,8%, obiecywali,
    że mam ponad 80 dni na ich założenie,
    widać źle to zrozumiałem.
    Przy opłacie za przelew zewnętrzny 0,60zł (40+20sms),
    to przy małych kwotach się słabo opłaca,
    a większe niż 50kzł też trzeba zwrotnie przelewać w kawałkach czyli 0,60zł
    razy ilość kawałków.

  • 2. Data: 2015-01-21 23:47:40
    Temat: Re: po co sprzedałem swoje dane neobankowi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-01-21 o 23:10, m7marek pisze:
> [...]
    > to przy małych kwotach się słabo opłaca,
    > a większe niż 50kzł też trzeba zwrotnie przelewać w kawałkach czyli

    miałem tam kiedyś lokatę, jak mi zaczęli wymyślać opłaty to poprosiłem o
    wypłatę w gotówce, do Multibanku miałem jakieś 100m

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-01-23 00:26:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m7marek" m9p84f$a7j$...@u...news.interia.pl

    Po to, aby inni nie sprzedawali swoich. Proste. ;)
    [gdyby tak wszystkie pytania były aż takie łatwe...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-01-23 10:56:39
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

> [...]
    > to przy małych kwotach się słabo opłaca,
    > a większe niż 50kzł też trzeba zwrotnie przelewać w kawałkach czyli

    Ustawiasz odpowiedni limit transakcji, i wypłacasz "w jednym kawałku".
    To 0,60PLN opłaty za przelew to rzeczywiście dziwny ewenement, ale przy
    dobrych odsetkach od kilkudziesięciu-kilkuset tys. PLN jest pomijalnym
    kosztem.

    pozdrawiam