  • 1. Data: 2015-01-22 12:09:10
    Temat: odbiorcy zdefiniowani w GetinOnline po zmianach w systemie transakcyjnym
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Czy to tylko u mnie lista odbiorców stała się praktycznie bezużyteczna po
    zunifikowaniu systemów Czarneckiego?

    Na liście odbiorców nie mam już nazw nadanych jeszcze w GOL tylko imię i nazwisko
    wymagane podczas wykonywania przelewu.

    Jak mam kilka kont na tę samą osobę to praktycznie nie można się połapać. Co prawda
    na liście są nazwy banków, ale już nie mogę otagować które są kontami ror a które
    oszczędnościowymi.

    Przecież to podstawowa funkcjonalność! WTF?!

  • 2. Data: 2015-01-22 12:17:26
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    A podczas edycji odbiorców - jeszcze większy bajzel bo nazwa banku już się nie
    pojawia więc rachunek można rozpoznać tylko po numerze.

    No to wymyśliły tęgie getinowe głowy...