  • 1. Data: 2015-01-21 14:45:49
    Temat: CitiPhone po zmianach
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Uprzejmie informujemy, że dodanie odbiorcy do grupy "Opłata Rachunków
    Kartą Kredytową" jest możliwe tylko podczas kontaktu telefonicznego z
    Doradcą CitiPhone pod numerami telefonów 801 32 2484 (koszt połączenia:
    cena 1 impulsu + VAT wg taryfy operatora za każde rozpoczęte 3 minuty)
    lub 48 22 692 2484 opłata według aktualnej taryfy operatora.

    Ktoś wie jak to ominąć (w sensie opłaty za CitiPhone)?

    --
    radar

  • 2. Data: 2015-01-21 15:25:15
    Temat: Re: CitiPhone po zmianach
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 14:45:53 UTC+1 użytkownik radar napisał:
> [...]
    > lub 48 22 692 2484 opłata według aktualnej taryfy operatora.
    >
    > Ktoś wie jak to ominąć (w sensie opłaty za CitiPhone)?

    Tako rzecze Citi:

    Szanowny Panie, Uprzejmie informujemy, że dodanie jak i zmiana danych odbiorcy
    należącego do grupy "Opłata Rachunków Kartą Kredytową" jest możliwa tylko u Doradcy
    CitiPhone, prosimy o kontakt pod numerami telefonów 801 32 2484 (koszt połączenia:
    cena 1 impulsu + VAT wg taryfy operatora za każde rozpoczęte 3 minuty) lub 48 22 692
    2484 opłata według aktualnej taryfy operatora. Dodatkowo informujemy, że zostanie Pan
    obsłużony bezpłatnie w CitiPhone (pomimo rezygnacji) w zakresie niemożliwym do
    obsługi w Citibank Online (przede wszystkim: aktywacja Karty, nadanie PIN,
    zdefiniowanie odbiorcy z grupy "Opłata Rachunków Kartą Kredytową"). Mamy nadzieję, że
    powyższe informacje okażą się pomocne.

    Ja sie odwazylem ze 2 tyg. temu zadzwonic i zdefiniowac rachunek.
    Na razie oplaty brak

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2015-01-21 17:42:57
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 21/01/2015 15:25, ls wrote:

    > Tako rzecze Citi:
    >

    > Ja sie odwazylem ze 2 tyg. temu zadzwonic i zdefiniowac rachunek.
    > Na razie oplaty brak

    Ale żeś odważny, cho, cho.

    19 grudnia 2014 na tej grupie, tym ręcami, napisałem:

    "> Wszystkie szczegóły, w pytaniach i odpowiedziach na stronie banku:

    > https://www.citibankonline.pl/p/dokumenty.do
    >
    > Co załapałem?
    > Priority i Ultima - bezpłatnie. Karty i konta oddzielnie po 6,
    > odbiorcy rachunków, aktywacja, zastrzeżenie za darmo. Resztę można
    > zrobić przez net. Jeśli w danym miesiącu serwis był choć raz włączony
    > opłata zostanie pobrana.

    A Liwiusz dodał:
    "To, czego nie może pan zrobić przez internet, w tym przez zakładkę
    kontakt z bankiem (np. zdefiniowanie odbiorcy do płatności rachunków z
    karty) może pan bezpłatnie zrobić przez CitiPhone".

    Nawet opłaty za telefon możesz uniknąć 800 224 653

  • 4. Data: 2015-01-22 11:55:26
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2015-01-21 o 17:42, mx pisze:

    > Nawet opłaty za telefon możesz uniknąć 800 224 653

    Rzeczywiście numer działa :)

    --
    radar

  • 5. Data: 2015-01-22 12:39:28
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > lub 48 22 692 2484 opłata według aktualnej taryfy operatora.
    >
    > Ktoś wie jak to ominąć (w sensie opłaty za CitiPhone)?
    Ale o co chodzi z tym ominięciem opłaty?
    Przecież to nie jakieś nr premium tylko "według aktualnej taryfy operatora".

  • 6. Data: 2015-01-22 12:42:24
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2015-01-22 o 12:39, Kris pisze:

    > Ale o co chodzi z tym ominięciem opłaty?
    > Przecież to nie jakieś nr premium tylko "według aktualnej taryfy operatora".

    Od 01.01.2015 sama usługa CitiPhone jest płatna. Bezpłatnie można np.
    zastrzec kartę.

    --
    radar

  • 7. Data: 2015-01-22 17:41:38
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 21 Jan 2015 14:45:49 +0100, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:

> [...]
    [...]
    >Ktoś wie jak to ominąć (w sensie opłaty za CitiPhone)?
    Oplata dot. czynnosci ktore mozna zrobic samemu na www. Tej nie mozna
    wiec CP powinno zrobic za darmo.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 8. Data: 2015-01-22 22:57:41
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Dnia Thu, 22 Jan 2015 12:42:24 +0100, radar napisał(a):

    > Od 01.01.2015 sama usługa CitiPhone jest płatna. Bezpłatnie można np.
    > zastrzec kartę.

    ciekawe czy to jest zgodne z nową ustawą o prawach konsumenta

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://grupy.3mam.net/

  • 9. Data: 2015-01-23 00:12:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    A o które konkretnie "prawa konsumenta" Tobie chodzi?