  • 1. Data: 2015-01-20 16:19:23
    Temat: karta debetowa z Wizz Discount Club w Raiffeisen Polbank
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Jak najłatwiej założyć konto z kartą debetową Wizz Discount Club?

    Formularz na stronie zakładania konta osobistego daje do wyboru dwie karty:

    * Visa Classic payWave
    * Mastercard Debit PayPass

    i nie widzę możliwości wybrania WDC.

    Natomiast formularz dedykowany dla WizzAira:

    https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/wizz_air/

    dotyczy karty kredytowej, a tej nie chcę.

  • 2. Data: 2015-01-20 23:03:54
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-01-20 o 16:19, az.anonim pisze:
> [...]
    >
    > Natomiast formularz dedykowany dla WizzAira:
    >
    > https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/wizz_air/
    >
    > dotyczy karty kredytowej, a tej nie chcę.

    Wchodzisz przez karty do rachunków, dochodzisz tutaj i mlaskasz Zamów:

    http://raiffeisenpolbank.com/klienci-indywidualni/ka
    rty-debetowe/platnicza-wizzair

  • 3. Data: 2015-01-21 15:08:50
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 23:03:45 UTC+1 użytkownik gral napisał:

    > Wchodzisz przez karty do rachunków, dochodzisz tutaj i mlaskasz Zamów:
    >
    > http://raiffeisenpolbank.com/klienci-indywidualni/ka
    rty-debetowe/platnicza-wizzair

    O właśnie tego szukałem, dziękuję!