  • 1. Data: 2015-01-20 18:29:56
    Temat: [info] Telefon za wyrobienie kk w Citi
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jedyne co nowego się zmieniło to ten zapis:

    Osobą korzystającą z Oferty może być wyłącznie pełnoletnia osoba
    fizyczna, która łącznie spełnia poniższe warunki (,,Uczestnik"):
    a) od 1 stycznia 2013 roku nie posiadała żadnej głównej Karty Kredytowej
    Citibank,

    do tej pory o ile dobrze pamiętam datą był 01.01.2012 r.

    <http://gruper.pl/repository/files/Regulamin_oferty_
    karta_kred_ze_smartfonem_12_1_15.pdf>

    Xenocide

  • 2. Data: 2015-01-21 12:09:19
    Temat: Re: [info] Telefon za wyrobienie kk w Citi
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 18:29:57 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
> [...]
    > Citibank,
    >
    > do tej pory o ile dobrze pamiętam datą był 01.01.2012 r.

    No coz, ja czekam, az przestawia licznik na 2014...

    --
    pozdr.
    ls