  • 1. Data: 2005-02-11 20:19:31
    Temat: płatność kartą
    Od: "Todi" <m...@i...pl>

    Witam !

    Dokonywałem płatności on - line karą kredytową za rachunek tel. komórkowego.

    Jak wynika z wyciągu i informacji banku rachunek został obciążony tą
    należnością. Jednak dotychczas nie wpłynęła on na rachunek operatora. Minęło
    7 dni.

    U kogo mam to reklamować ? W banku czy u operatora ?

    Z góry dziękuję.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-11 20:33:51
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 11 Feb 2005 21:19:31 +0100, Todi naskrobał(a):

> [...]
    > 7 dni.
    >

    > U kogo mam to reklamować ? W banku czy u operatora ?

    do banku a oni dają do wypisania reklamację i zwracają środki na konto.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-02-11 21:04:19
    Od: "Todi" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sebol"

    > do banku a oni dają do wypisania reklamację i zwracają środki na konto.

    Dzięki :-)

    Pzdr.

  • 4. Data: 2005-02-12 09:28:02
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Sebol napisał(a):

    > do banku a oni dają do wypisania reklamację i zwracają środki na konto.

    Z jakiej racji w banku? Nie dokonał tej płatności? Dokonał. Kwota się
    nie zgadza? Zgadza.

    A jeśli operator nie potrafi wpłaty znaleźć u siebie to nie sprawa banku
    a operatora.

  • 5. Data: 2005-02-12 10:25:07
    Od: "Todi" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"

> [...]
    > zgadza? Zgadza.
    >
    > A jeśli operator nie potrafi wpłaty znaleźć u siebie to nie sprawa banku a

    No to już nie wiem u kogo :-)

  • 6. Data: 2005-02-12 12:55:35
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Todi" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > No to już nie wiem u kogo :-)

    upewnij się czy kwota opuściła rachunek i na dobry numer konta, jak tak tu
    odbiorcy, jak nie to w banku

  • 7. Data: 2005-02-12 13:28:38
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Seba napisał(a):

    > upewnij się czy kwota opuściła rachunek i na dobry numer konta, jak tak tu
    > odbiorcy, jak nie to w banku

    Genialna rada, zwłaszcza w kontekście pierwszego postu w wątku:

  • 8. Data: 2005-02-12 13:57:42
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Todi wrote:

    > Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > No to już nie wiem u kogo :-)

    W banku
    Nie że transakcja jest lewa, tylko, że transakcja nie została wykonana.
    Dobrze jest mieć jakieś pismo od odbiorcy, że kwoty do dnia dzisiejszego
    nie ma na koncie i dołączyć ją do treści reklamacji.

  • 9. Data: 2005-02-12 15:16:41
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > komórkowego.
    > Jak wynika z wyciągu i informacji banku
    > rachunek został obciążony tą należnością"

    a co Wujek Dobra Rada poleci ?

  • 10. Data: 2005-02-12 17:10:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

    > W banku

    No ludzie. Jak w banku?
    Klient zgodził się na płatność daną kartą o danej kwocie danego dnia?
    Zgodził się.

    Transakcja była? Była. Więc co tu reklamować w banku? Chyba oczywiste
    jest, że winny jest operator i u niego należy reklamować.
    Płatnośc pobrał i to JEGO problemem jest odnalezienie się we WŁASNEJ
    księgowości.

    De facto można (nie "trzeba") by go tylko poinformować, że klient
    płatność uważa za zapłaconą z dniem takimi takim, ewentualnie dołączyć
    dowód transakcji.

    Szukanie środków w systemie operatora nie leży w gestii banku.

    W sumie to najlepiej byłoby czekać, aż operator SAM się odezwie do
    klienta z informacją, że niby nie zapłacił...

    > Nie że transakcja jest lewa, tylko, że transakcja nie została wykonana.
    > Dobrze jest mieć jakieś pismo od odbiorcy, że kwoty do dnia dzisiejszego
    > nie ma na koncie i dołączyć ją do treści reklamacji.

    Ale przecież to wierzyciel niech sie kłóci ze swoim bankiem, księgową,
    czy kimkolwiek, aby płatnośc znaleźć.

    Dopiero następnym krokiem (gdy pierwszy nie wypali i wierzyciel uparcie
    twierdzi, że pieniędzy nie dostał i obciążenie karty zgodnie z
    upoważnieniem od klienta się nie odbyło) może być reklamacja do banku...