eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipłatność kartą › Re: płatność kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.elsat.net.pl!not-for
    -mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: płatność kartą
    Date: Sat, 12 Feb 2005 18:10:22 +0100
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 32
    Message-ID: <culgpv$u9f$1@news.elsat.net.pl>
    References: <cuj41i$rn4$1@atlantis.news.tpi.pl> <cuj4qt$jef$1@news.onet.pl>
    <cukln6$rq7$1@news.elsat.net.pl> <cuklsn$mo1$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <cul20s$dhg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.elsat.net.pl 1108231807 31023 217.173.163.135 (12 Feb 2005 18:10:07
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...elsat.net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Feb 2005 18:10:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <cul20s$dhg$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:336862
    [ ukryj nagłówki ]

    witek napisał(a):

    > W banku

    No ludzie. Jak w banku?
    Klient zgodził się na płatność daną kartą o danej kwocie danego dnia?
    Zgodził się.

    Transakcja była? Była. Więc co tu reklamować w banku? Chyba oczywiste
    jest, że winny jest operator i u niego należy reklamować.
    Płatnośc pobrał i to JEGO problemem jest odnalezienie się we WŁASNEJ
    księgowości.

    De facto można (nie "trzeba") by go tylko poinformować, że klient
    płatność uważa za zapłaconą z dniem takimi takim, ewentualnie dołączyć
    dowód transakcji.

    Szukanie środków w systemie operatora nie leży w gestii banku.

    W sumie to najlepiej byłoby czekać, aż operator SAM się odezwie do
    klienta z informacją, że niby nie zapłacił...

    > Nie że transakcja jest lewa, tylko, że transakcja nie została wykonana.
    > Dobrze jest mieć jakieś pismo od odbiorcy, że kwoty do dnia dzisiejszego
    > nie ma na koncie i dołączyć ją do treści reklamacji.

    Ale przecież to wierzyciel niech sie kłóci ze swoim bankiem, księgową,
    czy kimkolwiek, aby płatnośc znaleźć.

    Dopiero następnym krokiem (gdy pierwszy nie wypali i wierzyciel uparcie
    twierdzi, że pieniędzy nie dostał i obciążenie karty zgodnie z
    upoważnieniem od klienta się nie odbyło) może być reklamacja do banku...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1