  • 1. Data: 2002-02-26 08:36:47
    Temat: placenie kartą w internecie -pytanie
    Od: "Misiek" <b...@w...pl>

    skorzystałem z usługi iBill, po transakcji otrzymałem coś takiego
    "Your subscription will automatically be renewed for your convenience until
    you cancel.You will be billed $39.95 every 30 days starting on
    02/28/2002.This subscription is subject to the terms and conditions of the
    website subscribed to."

    nie jestem mocny z języków, ale się trochę zaniepokoiłem, czy tekst "You
    will be billed $39.95 every 30" oznacza, że będą chcieli obciążyć moją kartę
    co 30 dni ?, jeśli tak to co zrobić, żeby się odczepili ?

    Misiek

  • 2. Data: 2002-02-26 08:42:14
    Temat: Re: placenie kartą w internecie -pytanie
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 26, 2002 at 09:36:47AM +0100, Misiek wrote:

> [...]
    > will be billed $39.95 every 30" oznacza, że będą chcieli obciążyć moją kartę
    > co 30 dni ?, jeśli tak to co zrobić, żeby się odczepili ?

    No, zrobic to 'until you cancel'. Powinno sie dac.

    Albo zastrzec karte ;-)

    --

    --w