  • 1. Data: 2002-02-26 07:14:41
    Temat: prośba o formularz zamknięcia konta inteligo.
    Od: <n...@p...onet.pl>

    sprawdzałem w archiwum - link jest nieaktualny.
    czy ktos może mi podrzucić ten formularz w pdf?

  • 2. Data: 2002-02-26 07:22:18
    Temat: Re: prośba o formularz zamknięcia konta inteligo.
    Od: "Wojciech Piotrowski" <n...@N...piotros.org>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > sprawdzałem w archiwum - link jest nieaktualny.
    > czy ktos może mi podrzucić ten formularz w pdf?

    Zadzwon na infolinie Inteligo, to Ci przesla mailem badz poczta...

    --
    piotros

  • 3. Data: 2002-02-26 07:43:29
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Zadzwon na infolinie Inteligo, to Ci przesla mailem badz poczta...

    zadzwoniłem i mają wysłać,
    tylko ciekawe kiedy?
    za dwa lata?

  • 4. Data: 2002-02-26 07:58:27
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > zadzwoniłem i mają wysłać,
    > tylko ciekawe kiedy?
    > za dwa lata?

    Czy wyście powariowali z tymi formularzami ? Poleconym wysłać rezygnację,
    lub odmówienie zgody na nowy regulamin, dołączyć do tego karty przecięte
    wzdłuż paska i to wszystko.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-02-26 12:38:04
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Tue, 26 Feb 2002 08:58:27 +0100, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    >Czy wyście powariowali z tymi formularzami ? Poleconym wysłać rezygnację,
    >lub odmówienie zgody na nowy regulamin, dołączyć do tego karty przecięte
    >wzdłuż paska i to wszystko.
    karty nie są potrzebne. Ja dzwoniłem po wysłąniu poleconego i się
    dowiedziałem, że kartę mogę zatrzymać.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2002-02-27 06:36:51
    Od: "Wojciech Piotrowski" <n...@N...piotros.org>

    > zadzwoniłem i mają wysłać,
    > tylko ciekawe kiedy?
    > za dwa lata?

    Jak dzwoniles to bylo sie spytac kiedy... mi powiedzieli, ze w przeciagu
    dwoch dni roboczych... w praktyce ja dostalem nastepnego dnia... a wczoraj
    wyslalem do nich wniosek poleconym...

    --
    piotros