  • 1. Data: 2002-02-26 08:05:59
    Temat: Czy nawet o uslugach bakowych musza bredzic ?
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    http://www.trybuna.com.pl/200202/d26.htm?id=2622

    MichalL

  • 2. Data: 2002-02-26 08:50:50
    Temat: Re: Czy nawet o uslugach bakowych musza bredzic ?
    Od: Michal Gorski <m...@b...onet.pl>

    MichalL wrote:

    > http://www.trybuna.com.pl/200202/d26.htm?id=2622
    >
    > MichalL

    Dla mnie moga pisac swieta prawde lub bredzic. Wszystko jedno.
    Nigdy jeszcze nie czytalem trybuny :-)))).

    Tez Michal

  • 3. Data: 2002-02-26 09:39:26
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > Dla mnie moga pisac swieta prawde lub bredzic. Wszystko jedno.
    > Nigdy jeszcze nie czytalem trybuny :-)))).
    >
    > Tez Michal

    Ja tez nie. Link jest na onecie.

    MichalL

  • 4. Data: 2002-02-26 09:42:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja tez nie. Link jest na onecie.

    a ja zaczalem czytac...

  • 5. Data: 2002-02-26 10:42:57
    Od: <y...@y...pl>

    A czego się spodziewałeś po takiej gazecie?
    Pochwały zgniłego kapitalizmu?
    Inna sprawa ze banki mają mocno bandyckie zwyczaje w tym kraju ale to już
    wynika z czego innego.
    Y.

  • 6. Data: 2002-02-26 11:15:22
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <y...@y...pl> napisał w wiadomości
    > Inna sprawa ze banki mają mocno bandyckie zwyczaje w tym kraju ale to już
    > wynika z czego innego.
    -a z czego to wynika?
    Wall

  • 7. Data: 2002-03-05 19:58:15
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >a ja zaczalem czytac...

    ja w latach 80. pamietam, że w każdym kiosku w najbardziej widocznym miejscu
    musiała leżeć trybunka, z wielkim, czeeeerwonym logo ;-)))

    "...jest ogranem prasowym polskiej zjednoczonej..."

    itd. ;-)

    /komuno wróć, wtedy nie bedzie problemu, jaki bank wybrać/ ;-))

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 8. Data: 2002-03-05 20:08:41
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > /komuno wróć, wtedy nie bedzie problemu, jaki bank wybrać/ ;-))

    NIGDY TAK NIE PISZ
    BO CIĘ POWIESIMY NA PIERWSZYM DRZEWIE