  • 1. Data: 2002-02-25 23:14:59
    Temat: W ING taniej
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Od jutra ING Bank Śląski SA zmienia oprocentowanie oferowanych kredytów.
    Pożyczka pieniężna o zmiennej stawce procentowej będzie oprocentowana od
    20,9 do 22,5% a w przypadku oprocentowania stałego - od 20,5 do 21,9%.

    Kredyt ratalny o zmiennej stopie będzie oprocentowany od 24,4 do 25,4%.
    W przypadku kredytów na zakup używanego samochodu oprocentowanie zmienne
    wynosić będzie 17,5 do 19,5% a stałe od 16,5 do 17,5%. Kredyty udzielane na
    nowe samochody będą oprocentowane odpowiednio - 16,5 do 18,5% oraz od 15,5
    do 16,5%.
    Kredyty mieszkaniowe o stopie zmiennej będą oprocentowane od 15,9 do 16,5% a
    kredyty o stopie stałej od 14,9 do 15,5%.
    Limit zadłużenia w koncie będzie oprocentowany w wysokości 17,5%. Natomiast
    zadłużenie na karcie kredytowej Visa Elektron - 26,9%.

    Oprocentowanie pożyczki odnawialnej wynosić będzie 19,5% a pożyczki
    lombardowej 20,5%.
    Oprocentowanie pożyczki gwarantowanej o zmiennej stopie procentowej będzie
    wynosić 15,9%. Natomiast w przypadku stałej stopy procentowej się ono wahać
    od 13,9 do 14,9.
    Kredyt Eskulap II o zmiennej stopie procentowej będzie oprocentowany od 17,5
    do 20,5% a o stopie stałej od 18,5 do 19,5%.
    Kredyt na rachunku brokerskim będzie oprocentowany w wysokości 20,5%.
    Natomiast Pożyczka "Grupowy Program Pożyczkowy" będzie oprocentowana, w
    przypadku zmiennej stopy procentowej, w wysokości 19,86% a w przypadku stopy
    stałej od 19,48 do 20,81%. (AK)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-26 07:09:13
    Temat: Re: W ING taniej
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    I to wszystko gdy inflacja wynosi 4 % ...................

  • 3. Data: 2002-02-26 08:01:06
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    > Limit zadłużenia w koncie będzie oprocentowany w wysokości 17,5%.

    Takie odsetki to marzenia :)
    Ja w BPH za limit zadluzenia w koncie place 19,99 % plus 5 zl
    jako oplata stala = 0,1 % od przyznanej kwoty (5.000 zl)

  • 4. Data: 2002-02-26 08:31:45
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    Piotr napisał(a):

    > Takie odsetki to marzenia :)
    > Ja w BPH za limit zadluzenia w koncie place 19,99 % plus 5 zl
    > jako oplata stala = 0,1 % od przyznanej kwoty (5.000 zl)

    a w tak nielubianym PKO BP 15,9% i calkiem ladne krotnosci, hehe

    pozdro
    premek

  • 5. Data: 2002-02-26 09:02:58
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "premek" <p...@U...TO.wp.pl> napisał w wiadomości

    > a w tak nielubianym PKO BP 15,9% i calkiem ladne krotnosci, hehe

    Moze PKO BP jest nielubiany za kiepska obsluge kont ale kredyty ma calkiem
    dobre i tanie.
    Nie mam tam konta ale mam kredyt i jestem dosc zadowolony :-)

    AO