  • 1. Data: 2002-02-26 08:08:22
    Temat: gdzie KK?
    Od: "grzybu" <g...@o...pl>

    Witam,

    Pomyślałem sobie, że przydałaby mi się druga KK. Jedną mam w Citibanku i
    jestem zadowolony, ale drugą chciałbym w jakimś innym banku, żeby zawsze
    mieć jakąś działającą kartę, szczególnie za granicą.
    Czy możecie polecić jakąś KK? Zależy mi na tym, żeby kartę wydali szybko, a
    nie po np. 6 tygodniach ;)

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy

  • 2. Data: 2002-02-26 10:43:31
    Temat: Re: gdzie KK?
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Artur O." <r...@w...pl> wrote in message news:a5firv$24n$1@news.tpi.pl...
    [...]
    > Nie ma szybkich kart, ale sa tanie. Najtansza, ale nie najgorsza, to BZWBK
    > IDEA Profit.
    > Dziala za granica doskonale.

    ... a czas oczekiwania na kartę to ok. 1.5 - 2 tyg. od złożenia wniosku.

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

  • 3. Data: 2002-02-26 18:50:57
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    > [...]
    BZWBK

    > ... a czas oczekiwania na kartę to ok. 1.5 - 2 tyg. od złożenia wniosku.

    Millenium - ok 1,5 tyg. Warto uświadomić sobie tylko opłatę za zastrzeżenie
    :)

  • 4. Data: 2002-02-26 22:53:30
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    to już lepsza jest KK z BZWBK, 58 zł, a opłaty za zastrzeżenie nie ma
    Karta jest wydawana na 2 lata ale 58 zł pobierają za każdy rok użytkowania
    na początku roku

    Grześ