  • 1. Data: 2003-11-24 12:11:31
    Temat: placenie kartą
    Od: "Marek Jaroszewicz" <s...@p...onet.SPAMpl>

    witam!
    mam takie pytanko - jak dziala kata kredytowa - czy mozna z niej zaplacic
    dla kogos kto jej nie ma ? wystarczy konto w banku?pozdrawiam

    urszula

  • 2. Data: 2003-11-24 12:14:15
    Temat: Re: placenie kartą
    Od: "Max" <...@...x>

    Użytkownik "Marek Jaroszewicz" <s...@p...onet.SPAMpl> napisał w
    wiadomości news:bpssh7$k80$1@news.onet.pl...
    > witam!
    > mam takie pytanko - jak dziala kata kredytowa - czy mozna z niej zaplacic
    > dla kogos kto jej nie ma ? wystarczy konto w banku?pozdrawiam
    >
    > urszula

    alle o sso chossi?

    Max

  • 3. Data: 2003-11-24 12:23:08
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > mam takie pytanko - jak dziala kata kredytowa - czy mozna z niej zaplacic
    > dla kogos kto jej nie ma ? wystarczy konto w banku?pozdrawiam

    Jeżeli chcesz dać komuś pieniądze z Twojej karty kredytowej to najpierw
    będziesz musiała wypłacić je w bankomacie (nie polecam - duże prowizje i
    jeszcze większe % od tak zaciągniętego kredytu). Dla niektórych KK (Citi i
    chyba BPHPBK) jest możliwy przelew z rachunku karty na inny rachunek i jest
    to traktowane jako płatność bezgotówkowa (a więc podlega GP). Nie wiem
    tylko, czy można to zrobić na dowolny rachunek, czy też tylko na rachunki
    usługodawców typu energetyka, gazownia, tpsa, operator sieci komórkowej itp.
    (to jest do sprawdzenia na stronach wymienionych przeze mnie banków). Z KK
    pieniądze możesz też wyciągnąć korzystając z serwisu moneybookers, ale wiąże
    się to z pobraniem 3% prowizji (za to wypłata podpada pod płatność
    bezgotówkową, a więc spłacając to w GP nie płacisz odsetek).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-11-24 12:24:14
    Od: "Marek Jaroszewicz" <s...@p...onet.SPAMpl>

    Użytkownik "Max" <...@...x> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marek Jaroszewicz" <s...@p...onet.SPAMpl> napisał w
    > wiadomości news:bpssh7$k80$1@news.onet.pl...

    > alle o sso chossi?

    no ktos chcemi zaplacic karta kredytowa a j anie mam pojecia czy powinnam mu
    podac tylko numer swego konta w banku czy jak. nie mam zupelnie
    doswiadczenia w tego typu sprawach
    urszula

  • 5. Data: 2003-11-24 12:26:46
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > no ktos chcemi zaplacic karta kredytowa a j anie mam pojecia czy powinnam
    mu
    > podac tylko numer swego konta w banku czy jak. nie mam zupelnie
    > doswiadczenia w tego typu sprawach

    Nie wystarczy podać numer konta ;-))) Trzeba mieć terminal (POS), albo mieć
    umowę na akceptowanie kart z aklajerem umożliwiającym płacenie w necie.
    Czyli pytającemu na razie możesz odpowiedzieć, że nie akceptujesz kart.
    Niech Ci zapłąci przelewem (wtedy wystarczy konto).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-11-24 12:44:11
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czyli pytającemu na razie możesz odpowiedzieć, że nie akceptujesz kart.
    > Niech Ci zapłąci przelewem (wtedy wystarczy konto).

    ...albo np. https://www.payu.pl/

    Jacek

  • 7. Data: 2003-11-24 14:30:29
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

> [...]
    mu
    > podac tylko numer swego konta w banku czy jak. nie mam zupelnie

    Zakładasz sobie konto w systemie w który tym się zajmuje - (w polsce
    www.allpay.pl lub ew. www.payu.pl) i osobie która Tobie chce zapłacić kartą
    podajesz swój numer w tym systemie lub co tam trzeba... Osoba która Tobie
    płaci podaje dane swojej karty, a pieniążki trafia na Twoje konto bankowe.

    Pozdr.,
    Pior