  • 1. Data: 2003-11-24 12:57:08
    Temat: STABILNA OCHRONA - LukasBank&TU Europa
    Od: jason <J...@u...torun.pl>

    Czy ktoś orientuje się, jakie są warunki tej formy ubezpieczenia?
    Na stronach Lukasa i TU Europa nie ma żadnych tabel, które mogły by
    wyjasnic jakie jest oprocentowanie w wypadku dożycia i (odpukac) wyplaty
    na wypadek śmierci.

  • 2. Data: 2003-11-24 15:09:46
    Temat: Re: STABILNA OCHRONA - LukasBank&TU Europa
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jason" <J...@u...torun.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na stronach Lukasa i TU Europa nie ma żadnych tabel, które mogły by
    > wyjasnic jakie jest oprocentowanie w wypadku dożycia i (odpukac) wyplaty

    Miałem kiedyś ulotkę z większą ilością szczegółów, z tego co pamiętam to
    wychodzi na to że:

    Trudno traktować Stabilną Ochronę jako ubezpieczenie - nie ma tutaj
    klasycznej ubezpieczeniowej funkcji ochronnej a tylko kapitałowa.
    W rzeczywistości to jest lokata na 12 miesięcy o (o ile pamiętam) stałym
    oprocentowaniu i tak należy ją traktować.
    Wartość ubezpieczenia to (o ile pamiętam) wartości lokaty + % w chwili ew.
    odejścia z tego świata.

    Dodatkowo przykład kreatywności marktoidów - reklamowana jako 'bez podatku'
    (oczywiście dochodowego a nie belkowego), ale Lukas jest na tyle OK że (o
    ile pamiętam) podaje % które dostaniesz - po obelkowaniu.

    W aktualnej sytuacji mocno bym się zastanawiał czy decydować się na stałe
    oprocentowanie na 12 miesięcy ?

    TomekD